کد خبر : 93294
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 12:05
-

صانعی: یک دیدار تدارکاتی با ۲۰ جلسه تمرین برابری می‌کند/ با لغو سفر به ازبکستان، بازیکنان دچار اُفت روحی شدند

صانعی: یک دیدار تدارکاتی با ۲۰ جلسه تمرین برابری می‌کند/ با لغو سفر به ازبکستان، بازیکنان دچار اُفت روحی شدند
سرمربى تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان اعتقاد دارد که ارزش یک بازی تدارکاتی برابر با ۲۰ جلسه تمرین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی درباره اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان اظهار داشت: قرار است از شنبه تا پنجشنبه هفته آینده اردویی در کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم. اردوی ازبکستان که از دست رفت، تصمیم گرفتیم حداقل این اردو را داشته باشیم. البته هیچ چیز جای بازی تدارکاتی را نمی‌گیرد و یک دیدار تدارکاتی با ۲۰ جلسه تمرین برابری می‌کند. ما باید کار خود را انجام دهیم و فدراسیون فوتبال باید درباره لغو اردوها پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: اگر لغو اردوی ازبکستان را ۲۰ روز قبل به ما اعلام می‌کردند، می‌توانستیم رایزنی کنیم تا این سفر انجام شود. پس از اینکه بازیکنان متوجه لغو سفر به ازبکستان شدند، از لحاظ روحی اُفت کردند و ما از صبح چهارشنبه به آنها استراحت دادیم تا نزد خانواده‌های خود بروند. این لغو سفرها برای ما عادی است و تجربه چنین اتفاقاتی را داشته‌ایم، اما این برای نخستین باری است که چنین اتفاقی برای بازیکنان جوان ما رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در این باره که به نظر می‌رسد استعفای او از هدایت این تیم احساسی بوده است، خاطرنشان کرد: ما سه هفته تا آغاز مسابقات زمان داریم که اگر یک هفته هم تعطیل شویم، کار ما خیلی سخت می‌شود، چون باید همه کار خود را در این مدت انجام دهیم. فشار زیادی به من وارد شد و چاره‌ای جز این کار نداشتم. چند بازیکن ما دانش‌آموز هستند، چند نفر دانشجو و چند سرباز در تیم داریم که برای رفع مشکل خروجی هر کدام باید به بخش خاصی مراجعه کنیم. از ۲۰ بازیکن اصلی تیم تنها یکی دو نفر از سربازی معاف هستند  و می‌توانند ما را بدون مشکل در سفرها همراهی کنند. سرپرست تیم ویزای همه بازیکنان را با وجود همه مشکلات گرفت و پس از شنیدن خبر لغو سفر، کُپ کرده بود! می‌توانم بگویم من کمتر از همه از شنیدن خبر لغو سفر به ازبکستان خسته شدم، اما زمانی که سرپرست و بازیکنان تیم را دیدم، عصبانی شدم. درست است که ما مربیان پوست‌کلفت هستیم، اما ما هم اعصاب داریم!

صانعی درباره شرایط تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، با ابراز رضایت از شرایط تیم گفت: تمرینات به خوبی انجام می‌شود، چون شناختی از تیم‌های زیر ۲۰ سال نداریم و تیم‌ها را طبق عملکرد تیم بزرگسالان کشورها می‌شناسیم، باید بگویم در شرایط مبهمی هستیم. ۱۷ بازیکن را در اردوی هفته بعد خواهیم داشت و دو تا سه نفر از این مجموعه خط می‌خورند. امیدوارم هیچ‌کدام از بازیکنان مصدوم نشوند و آنها را به خاطر مسائل فنی از لیست حذف کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

چرا با تیم ملی بازی نمی کنید قطعا در این اوضاع اشفته بازی با تیم ملی ب هم بسیار برای تیم ۲۰ ساله ها مفید است