کد خبر : 93364
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 10:29
-

همه منتظر ترکیب گیتی پسند/خروجی های مشهور!

همه منتظر ترکیب گیتی پسند/خروجی های مشهور!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن علی افضل حالا نگاه ها به لیست این تیم است تا خروجی ها و ورودی های قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در مورد وضعیت بازیکنان خروجی احتمالا شاهد ریزش زیادی باشیم و افضل چند مهره شاخص را کنار خواهد گذاشت.براساس شنیده ها مهدی جاوید اولین بازیکنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با روی کار آمدن علی افضل حالا نگاه ها به لیست این تیم است تا خروجی ها و ورودی های قهرمان لیگ برتر مشخص شود. در مورد وضعیت بازیکنان خروجی احتمالا شاهد ریزش زیادی باشیم و افضل چند مهره شاخص را کنار خواهد گذاشت.براساس شنیده ها مهدی جاوید اولین بازیکنی است که تا حدودی ادامه حضورش در گیتی پسند منتفی شده است. این بازیکن که اواخر فصل گذشته با لک و باشگاه به مشکل خورد مدتهاست به تهران آمده و حتی خودش هم تمایلی به ادامه بازی در گیتی پسند ندارد و در این راستا به نطر می رسد جدایی او از این تیم قطعی است.دو ملی پوش دیگر این تیم یعنی اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر هم در لیست افضل جای ندارند.با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته رخ داد و این دو بازیکن مس را رها کرده و راهی گیتی پسند شدند افضل قصد استفاده از آنها را ندارد. همچنین علی عابدین بازیکن جنجالی فصل گذشته گیتی پسند که هم اکنون در لیگ اندونزی به میدان می رود احتمالا دیگر جدا شده این تیم است.افشین کاظمی که به علت دوپینگ محروم است هم احتمالا جایی در این تیم ندارد و به نظر می رسد احمد اسماعیل پور و سپهر محمدی تنها ملی پوشانی باشند که در لیست افضل قرار دارند.دیروز البته محمد کشاورز با مدیران باشگاه گیتی پسند برای یک فصل دیگر به توافق رسید تا عقب گیر محبوب تیم اصفهانی بار دیگر با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان برود.حالا باید دید افضل چه بازیکنانی را به این تیم می آورد تا وزن گیتی پسند برای حضور در آسیا و دفاع از قهرمانی درلیگ برتر همچنان سنگین باشد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

بابا چرا اینقدر الکى شایعه میکنین هم حسن زاده میمونه هم عالیقدر وامید به خدا در هر ٢ جام گیتى پسند قهرمانه

نام ... یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

اینقدر واسه بازیکن همیشه مصدوم که در معدود بازیهایی که در زمین حضور داره یک کیلومتر هم نمیدود تبلیغ نکنید

نام ... یکشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

افضل که کاره ای نیست همه کارها رو خود باشگاه داره میکنه.جاوید رو افضل میخاست ولی باشگاه نمیخاد کشاورز رو باشگاه میخاست افضل نمیخاست مربی سفارشی رو افضل نمیخاست باشگاه میخاست.کلا هر چی اقامون بگه….