کد خبر : 93467
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 17:39
-

توکلی و بهادری با نفت در لیگ عراق و جام باشگاه ها

توکلی و بهادری با نفت در لیگ عراق و جام باشگاه ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش فوتسال ایران که به ترتیب در تیم‌های فرش آرای مشهد و حفاری اهواز توپ می‌زدند، قراردادشان با تیم نفت الوسط نجف عراق را امضا کرده و از هفته آینده برای شرکت در اردوهای این تیم راهی عراق خواهند شد. بهادری و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش فوتسال ایران که به ترتیب در تیم‌های فرش آرای مشهد و حفاری اهواز توپ می‌زدند، قراردادشان با تیم نفت الوسط نجف عراق را امضا کرده و از هفته آینده برای شرکت در اردوهای این تیم راهی عراق خواهند شد.

بهادری و توکلی ابتدا باید برای نفت در مرحله نهایی لیگ عراق بازی کرده و این تیم در صورت موفقیت در ۶ بازی نهایی و قهرمانی در لیگ، به عنوان نماینده عراق در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

نفت عراق سال گذشته نیز با دو بازیکن ایرانی‌اش به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیده و فرهاد توکلی هم به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شده بود.

توکلی و بهادری در حالی کارشان با نفت از هفته آینده آغاز می‌شود که قرار است اردوی تیم ملی نیز از ۱۸ اردیبهشت برپا شود اما این دو با هماهنگی کادرفنی تیم ملی، در اردوها غایب خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.