کد خبر : 93448
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 11:26
-

مرتضایی:امسال به حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول فکر می کنیم/دیگر وقت آن رسیده که خود را در جدول بالا بکشیم/ ۹۹ درصد موافق برگزاری دیدارها در سالن شهدای مدافع حرم هستم

مرتضایی:امسال به حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول فکر می کنیم/دیگر وقت آن رسیده که خود را در جدول بالا بکشیم/ ۹۹ درصد موافق برگزاری دیدارها در سالن شهدای مدافع حرم هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی اظهار کرد: در جلسه‌ای که از سوی هیات مدیره باشگاه تشکیل شد به من لطف داشتند و موافقتی دو طرفه برای ادامه همکاری به وجود آمد. من نیز در حال آماده کردن برنامه برای فصل آینده هستم که طی دو سه روز آینده به باشگاه ارایه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی اظهار کرد: در جلسه‌ای که از سوی هیات مدیره باشگاه تشکیل شد به من لطف داشتند و موافقتی دو طرفه برای ادامه همکاری به وجود آمد. من نیز در حال آماده کردن برنامه برای فصل آینده هستم که طی دو سه روز آینده به باشگاه ارایه خواهد شد و اواخر هفته آینده نتیجه قطعی اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه به دنبال تغییر رتبه تیم هستم، ادامه داد: برای اینکه دوباره در میانه جدول قرار نگیریم و بتوانیم خود را در جدول بالا بکشیم نیاز است تا بودجه باشگاه بیشتر شود و بتوانیم بازیکنان بهتری را به تیم اضافه کرده و تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم که در شان خراسان و شهر مشهد باشد.
سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فرش‌آرا تصریح کرد: در چند سال گذشته تیم فرش آرا عملکرد خوبی داشت و توانست خود را در لیگ برتر با وجود همه فشارهای اقتصادی حفظ کند و در واقع کار بسیار بزرگی کرد زیرا در این مدت تیم‌های زیادی در لیگ یک و لیگ برتر آمدند و رفتند ولی خوشبختانه ما دارای ثبات بودیم.
مرتضایی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در این فصل دوباره هیات مدیره کارخانجات فرش‌آرا با تیم‌داری و حضور در لیگ برتر موافقت کردند که این بزرگترین خبر خوب برای ما بود. پس از آن هیات مدیره باشگاه برای ادامه کار جلسه ای برگزار کردند اما قطعا امسال خواستار تغییرات مثبت و افزایش رتبه باشگاه هستم و حداقل باید به پنج تیم اول جدول فکر کنیم.
وی افزود: سال گذشته نیز همین برنامه را داشتیم اما با توجه به اینکه پیش از این بودجه مشخص شده بود نتوانستیم آن تغییرات لازم را بدهیم و دوباره همان رتبه تکرار شد. سال گذشته بازیکنان خوب زیادی به دلیل ساختار درست باشگاه و خوش‌قولی در پرداخت بدهی‌ها علاقه‌مند پیوستن به فرش‌آرا بودند اما به دلیل رقم قرارداد این بازیکنان نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم.
سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: در این خصوص حاج آقای مرتضایی تنها تصمیم‌گیرنده نیست بلکه از سوی هیات مدیره کارخانجات فرش آرا باید این موضوع به تائید می‌رسد ولی خواهش من این است که امسال یک توجه ویژه به بحث بودجه فرش آرا بشود.
مرتضایی با بیان اینکه در فصل ۹۴ بودجه تیم ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد، اضافه کرد: در این سال مجبور شدیم از نوجوانان و جوانان با توجه به بودجه موجود استفاده کنیم. در سال گذشته نیز نیم‌فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی باز هم به دلیل نداشتن بازیکنان مورد نیاز نتوانستیم به هدف خود برسیم.
وی گفت: دیگر وقت آن رسیده که خود را در جدول بالا بکشیم، ثبات و جوانگرایی خوب است اما نتیجه نیز برای ما بسیار اهمیت دارد و امسال می‌خواهیم بهترین نتایج را برای فرش‌آرا کسب کنیم.
سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فرش‌آرا با بیان اینکه تیم قهرمان سال گذشته سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در لیگ هزینه کرده بود، اظهار کرد: حتی قرارداد فقط دو بازیکن از یکی تیم، به اندازه قرارداد تمام بازیکنان ما در فصل گذشته بود. بودجه بدون شک در کسب نتایج تاثیرگذار است. ما نیز با همان مقدار بودجه تیم و بضاعتی که داشتیم توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
مرتضایی با اشاره به اینکه بودجه سال پیش باشگاه فرش آرا همان بودجه سه سال قبل بود، ادامه داد: طی این سه سال قطعا تورم بالا رفته است و همه هزینه‌ها از حمل و نقل تا قراردادها و هزینه اسکان افزایش داشته اما ما با همان بودجه سه سال پیش توانستیم همان رتبه هشتم جدول را تکرار کنیم.
وی تصریح کرد: سال گذشته اگر بودجه بیشتری داشتیم می‌توانستم جیسون بازیکن برزیلی فصل گذشته را با ۵۰ درصد قرارداد خود، به فرش‌آرا بیاورم اما همان مقدار قرارداد نیز زیاد بود در حالی که خود این بازیکن خارجی خیلی علاقه‌مند به بازی در فرش‌آرا بود.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا افزود: در حال حاضر نیز با مدیر برنامه‌های بازیکنان خارجی نیز در ارتباط هستم و اگر زمینه و بودجه آن فراهم شود قطعا فصل آینده از حضور آن‌ها استفاده خواهم کرد.
مرتضایی درباره برگزاری مسابقات فرش آرا در سالن شهدای مدافع حرم مشهد، عنوان کرد: این سالن دارای استاندارد و مورد تائید فدراسیون است و خوشبختانه شهرداری منطقه، نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان هزینه مجدد برای تجهیز و بهسازی امکانات این سالن تنها به دلیل میزبانی فرش آرا از تیم‌های لیگ برتری کرده است که جای بسیار خوشحالی و تشکر دارد.
وی خاطرنشان کرد: به طور مثال بخشی از مسیر رسیدن به سالن آسفالت شده است، همچنین سیستم گرمایشی و تهویه آن و نیز جایگاه‌ها در حال آماده سازی است و این نشان دهنده عزم استانی برای میزبانی هرچه بهتر از مسابقات است و قطعا روی تصمیم باشگاه برای انتخاب این سالن در فصل آینده تاثیر دارد. اگر من هدایت تیم را در فصل آینده بر عهده داشته باشم ۹۹ درصد موافق برگزاری دیدارها در سالن شهدای مدافع حرم هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.