کد خبر : 93504
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 12:14
-

توکلی: از فدراسیون تماس می گیرند تا انتقاد نکنم/ رئیس کمیته فوتسال کیست؟/ در خوابگاه ۸ تخته می خوابیم/ از خط خوردن نمی ترسم

توکلی: از فدراسیون تماس می گیرند تا انتقاد نکنم/ رئیس کمیته فوتسال کیست؟/ در خوابگاه ۸ تخته می خوابیم/ از خط خوردن نمی ترسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی درباره قرار گرفتن تیم ملی در بین چهار تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: خوشبختانه فوتسال ایران با موفقیتی که در جام جهانی کسب کرد، روزهای خوبی را سپری می‌کند اما در داخل کشور از جانب مسئولان هیچ اهمیتی داده نمی‌شود. هر موقع هم انتقاد می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد توکلی درباره قرار گرفتن تیم ملی در بین چهار تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: خوشبختانه فوتسال ایران با موفقیتی که در جام جهانی کسب کرد، روزهای خوبی را سپری می‌کند اما در داخل کشور از جانب مسئولان هیچ اهمیتی داده نمی‌شود. هر موقع هم انتقاد می‌کنیم با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا انتقاد کردید. آنها مدام می‌گویند همه چیز حل می‌شود اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد و این وعده ها تکراریست. به هر حال این اتفاقات باعث دلسردی ملی‌پوشان می شود. ما قرار است چند ماه دیگر در جام ملت های آسیا شرکت کنیم اما مگر بعد از قهرمانی دو سال پیش چه اتفاقی افتاد؟

وی در ادامه با بیان این که نمی‌دانیم مسئول کمیته فوتسال کیست، افزود: اگر کفاشیان رئیس کمیته فوتسال است، پس چرا حضور ندارد و اگر حضور دارد چرا کارها پیش نمی‌رود؟! اردوی تیم ملی در ازبکستان لغو شد اما آیا فدراسیون به این بزرگی نمی‌تواند اردوی یک هفته ای برای تیم ملی تدارک ببیند؟ شاید به این خاطر است که بیشتر توجه شان به تیم ملی فوتبال است.
ملی پوش فوتسال ایران همچنین با بیان این مطلب که فدراسیون فوتبال طاقت شنیدن انتقاد را ندارد، تاکید کرد: می‌خواهند تنها تعریف و تمجید از ما بشنوند. برایشان انتقاد معنی ندارد. هیچ کاری هم انجام نداده اند و اگر ما اشتباهی کرده بودیم، دلمان نمی‌سوخت اما وقتی به عقب برمی گردیم می بینیم برای کشورمان سنگ تمام گذاشته و با کمترین امکانات، مدال جهانی برای ورزش کشور به ارمغان آورده ایم؛ افتخاری که تاکنون نصیب هیچ رشته تیمی در ایران نشده است. اما آقایان ۱۰ درصد از کاری که باید انجام می‌شده را هم انجام نداده‌اند. آن از کفپوش سالن که نمی‌خواهند عوض کنند. آن هم از سالن وزنه که از ما دریغ کردند و آن هم از خوابگاه دو تخته و سه تخته که بعد از جام جهانی به خوابگاه هشت تخته رسید. متاسفانه به جای اینکه بعد از جام جهانی پیشرفت کنیم در سراشیبی سقوط افتاده‌ایم و ملی پوشان فوتسال ایران باید در یک خوابگاه هشت تخته استراحت کنند.

توکلی ایران ایتالیا
توکلی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نگران خط خوردن از تیم ملی به خاطر مصاحبه‌های تندش نیست، گفت: اگر قرار باشد به خاطر مصاحبه دعوت نشوم بهتر است خط بخورم. حداقل نسل بعدی که به تیم ملی می‌آیند، می‌گویند دم قبلی‌ها گرم که صحبت کردند و وضعیت بهتر شد. اگر فکر می‌کنند با دعوت نکردن از منتقدان، اوضاع بهتر می‌شود، حتما این کار را بکنند. اما مطمئن باشید آنقدر انتقاد خواهیم کرد تا حرف‌هایمان به گوش کسی برسد. بازیکن فوتسال بسیار محجوب هستند و به همین خاطر نه پاداشی می‌خواهند و نه امکاناتی در اختیارشان قرار می‌گیرد.
وی در ادامه به کیفیت پایین لباس‌های تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: لباس‌هایی که بازیکنان ایران در بازی با کرواسی پوشیدند، بر تن کدام یک از تیم‌های ملی جهان دیده می‌شود؟ در کشورمان به جز فوتسال کدام تیم از این برند استفاده می‌کند؟ حتی فوتبال ساحلی هم وضع بهتری از ما دارد و حداقل آنها یک نفر را دارند که در فدراسیون حمایت‌شان کند. آقای ناظم الشریعه زحمت کشیده و با آقای تاج صحبت کرده که از اردوهای بعدی لباس ها تغییر کند اما ما در اردوی آخر با لباس‌های بی‌کیفیت آل‌اشپورت بازی کردیم. حال گفته‌اند قرار است در جام ملت‌ها آدیداس بپوشیم.

فرهاد توکلی3-06
توکلی در ادامه گفت: زمانی که بازیکنان از اردوی کرواسی برگشتند لباس‌های آنها را در فرودگاه پس گرفتند. نمی‌دانم چرا عزت آدم را به بازی می‌گیرند. لباس‌هایی که بر تن ملی‌پوشان فوتسال است حتی از تیم‌های محلی نیز بی‌کیفیت‌تر است. فکر می‌کنم بهتر است خودمان پولی وسط بگذاریم و برای تیم ملی لباس تهیه کنیم.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال حفاری اهواز همچنین درباره وضعیت تیمش در فصل پیش رو اظهار کرد: تا آنجا که اطلاع دارم، حفاری امسال نسبت به سال‌های گذشته قرار است زودتر استارت بزند. با این وجود من بازیکن آزاد هستم و بعد از جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاداتم را بررسی می‌کنم. قطعاً تیم حفاری اولویت اولم است اما اگر امسال شرایط خوب باشد در اهواز می مانم.
توکلی که به تازگی به تیم نفت عراق پیوسته در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در تیم نفت عراق لطمه‌ای به حضورش در اردوهای تیم ملی نمی زند گفت: اطلاعی از اردوهای تیم ملی ندارم اما خوشبختانه باشگاه ما با آقای ناظم الشریعه تعامل بسیار خوبی دارد. چون بازی‌های ما حساس بوده و مدت زیادی هم در عراق نیستیم. همچنین قرارداد ما در نوروز بسته شده و ما آن زمان اطلاعی از اردوها نداشتیم. پارسال هم این اتفاق افتاد و ما در تیم عراق بازی کردیم اما متاسفانه نتوانستیم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنیم چون اردوی کرج خیلی زود تشکیل شد و ما یک هفته قبل از آن به عراق رفته بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

شیرمادرت حلالت