کد خبر : 93584
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 10:29
-

شکایت «مورنو» از گیتی پسند به فیفا/ ماجرای عجیب بازیکن برزیلی شاغل در ایران

شکایت «مورنو» از گیتی پسند به فیفا/ ماجرای عجیب بازیکن برزیلی شاغل در ایران

مورنو بازیکن برزیلی گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد ادامه همکاری اش با گیتی پسند گفت: قبل از ترک ایران، آقای عراقی زاده در مورد ادامه همکاری در فصل آینده با من صحبت کرد و گفت برای سال آینده به من نیاز دارند. همچنین بر سر مسائل با هم توافق

مورنو بازیکن برزیلی گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد ادامه همکاری اش با گیتی پسند گفت: قبل از ترک ایران، آقای عراقی زاده در مورد ادامه همکاری در فصل آینده با من صحبت کرد و گفت برای سال آینده به من نیاز دارند. همچنین بر سر مسائل با هم توافق کردیم که در نهایت اسباب و لباس هایم را در اصفهان گذاشتم و قسمتی از پول و پاداش هایم را نیز قرار شد بعد از برگشت از برزیل و شروع تمرینات فصل جدید از باشگاه دریافت کنم. اما متاسفانه اکنون ایشان عنوان می کنند برای فصل آینده نیازی به من ندارند که اگر زودتر این موضوع را اطلاع می دادند، فصل نقل و انتقالات برزیل را از دست نمی دادم و به یکی از پیشنهادهایی که داشتم جواب مثبت می دادم.
وی افزود: من در بازی هایی که با گیتی پسند انجام دادم، همیشه با دلم بازی کردم و برای پیروزی و موفقیت تیمم تمام تلاشمان را کرده ام حتی در برخی از بازی ها با وجود مصدومیت به میدان رفته ام.
مورنو اظهار کرد: رفتار باشگاه گیتی پسند در این مورد حرفه ای نبود و برای دریافت پولم به زودی به فیفا شکایت خواهم کرد تا از این طریق به حق خودم برسم. لیگ ایران یکی از بهترین و جذاب ترین لیگ های دنیاست که خودم بازی کردن در لیگ ایران را به سایر لیگ ها ترجیح می دهم و امیدوارم دوباره شرایط حضور در لیگ ایران فراهم شود تا بتوانم برای دومین سال پیاپی تجربه بازی در این لیگ را بدست آورم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.