کد خبر : 93649
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 12:23
-

جاوید: نام شمسایی برای موفقیت تیم کافیست/ به آقای گلی فکر نمی‌کنم

جاوید: نام شمسایی برای موفقیت تیم کافیست/ به آقای گلی فکر نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره پیوستن به تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: وحید شمسایی از پنج سال پیش و از قبل رفتن به گیتی پسند به من پیشنهاد داده بود و هر سال هم این لطف را به من داشت و پیشنهاد می‌داد اما به خاطر قراردادی که با گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره پیوستن به تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: وحید شمسایی از پنج سال پیش و از قبل رفتن به گیتی پسند به من پیشنهاد داده بود و هر سال هم این لطف را به من داشت و پیشنهاد می‌داد اما به خاطر قراردادی که با گیتی پسند داشتم، هیچ گاه نتوانستم با او کار کنم چون ابتدا قرارداد سه ساله با گیتی پسند بستم و در ادامه نیز یک سال دیگر تمدیدش کردم و به این ترتیب چهار سال در اصفهان ماندم. بنابراین خودم بسیار راغب بودم تا با وحید شمسایی کار کنم و بالاخره این اتفاق بعد از پنج سال افتاد. هر چند وقفه زیادی در همکاری ما به وجود آمد اما امیدوارم اکنون که این همکاری شکل گرفته، همراه با اتفاقات خوبی هم برای من و هم برای شمسایی باشد.

وی افزود: قبل از آمدن به تاسیسات هم گفته بودم، بازیکنانی که با وحید شمسایی کار کرده‌اند، قطعا با میل خودشان به تیمش رفته و موقع جدا شدن هم با رضایت کامل جدا شدند و تمام حق و حقوق‌شان را گرفتند. شمسایی تنها کسی است که در فوتسال ایران، حق و حقوق بازیکنان را تا پرداخت کامل پیگیری می‌کند و به معنای واقعی کلمه مدیر است.

آقای گل لیگ ۹۵ درباره رقابت با گیتی پسند که توانسته اکثر ستاره‌هایش را حفظ کند، گفت: در مورد تیم‌های دیگر نظری ندارم اما وحید شمسایی چه من باشم، چه نباشم به دنبال موفقیت است. اما امسال به لحاظ بودجه، دست او بسته است و شرایط سخت‌تری دارد. با این حال شمسایی همیشه برای اعتبار و آبرویش جنگیده و می‌توان از الان مطمئن بود که تیمش کیفیت خوبی خواهد داشت. اگر با این بودجه موفقیت کسب کند، مثل همیشه کار بزرگی کرده است.

جاوید در پاسخ به این پرسش که با این شرایط، تاسیسات دریایی امسال به قهرمانی فکر نمی‌کند؟ بیان کرد: باشگاه و وحید شمسایی باید در مورد هدف گذاری تیم نظر دهند. باشگاه هنوز به آن صورت وارد نقل و انتقالات نشده و نمی‌دانم چه کسانی قرار است اضافه شوند اما خود شمسایی اسمش برای موفقیت تیم کافی است.

این ملی پوش فوتسال هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا امسال در تاسیسات دریایی می‌تواند آقای گلی را تکرار کند؟ گفت: با وحید شمسایی هم در این مورد صحبت کردم و گفتم هیچ وقت به نیت گل زدن وارد زمین نمی‌شوم اما تمام بازیکنانی که در کنارم بازی کرده‌اند می‌توانند شهادت دهند که کاملا در اختیار تیم هستم و موفقیت تیمی را به همه چیز ترجیح می‌دهم. اگر امسال در کنار موفقیت تاسیسات دریایی من هم گل بزنم، خوشحالی‌ام بیش‌تر می‌شود.

جاوید در پایان درباره این که گفته می‌شود مبلغ قراردادش نسبت به سال قبل افت داشته است، گفت: امسال اولویتم مسائل مالی نبود. دو چیز برایم اهمیت داشت؛ اول این که با وحید شمسایی کار کنم چون به او قول داده بودم هر وقت شرایط فراهم بود، اولویتم او باشد. دوم این که دوست داشتم در تهران باشم و به همین خاطر مسائل مالی در اولویت بعدی قرار داشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.