کد خبر : 93719
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 23:54
-

زرخانلی: نیمی‌ از راه صعود را پیموده ایم/ شانس صعود سن ایچ بیشتر از دو تیم دیگر است

زرخانلی: نیمی‌ از راه صعود را پیموده ایم/ شانس صعود سن ایچ  بیشتر از دو تیم دیگر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک بعد از پیروزی تیمش برابر سن ایچ ساوه گفت: بنده از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز هوشمندانه عمل کردند و به خوبی جنگیدند و به این سه امتیاز شیرین که استحقاقش را داشتند، رسیدند. آن ها امروز ثابت کردند که همه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک بعد از پیروزی تیمش برابر سن ایچ ساوه گفت: بنده از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز هوشمندانه عمل کردند و به خوبی جنگیدند و به این سه امتیاز شیرین که استحقاقش را داشتند، رسیدند. آن ها امروز ثابت کردند که همه چیز پول و مسائل مالی نیست و این غیرت و اتحاد است که باعث موفقیت یک مجموعه می شود.
وی افزود: ما تا قبل از این بازی شش امتیاز کامل را گرفته بودیم اما این بازی هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود. در این بازی برابر تیمی قرار گرفتیم که از لحاظ آمار بهترین تیم در دوره گروهی مسابقات بود. اما تیم ما هم به دنبال قهرمانی در این مسابقات است؛ لذا تمام توان خود را بکار گرفتیم تا سن ایچ را در این بازی شکست دهیم که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم.در بازی گذشته نیز در خارج از خانه یک برد ارزشمند را برابر نفت امیدیه کسب کردیم که اهمیت آن برد خارج از خانه امروز معلوم شد. خدا را شاکر هستم که هم اکنون با کسب نه امتیاز کامل از دور رفت مسابقات، در صدر جدول قرار داریم و فاصله مطمئنی را با سایر رقبا ایجاد کرده ایم.
سرمربی مقاومت در مورد شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: بنده احساس می کنم با توجه به شرایط موجود و بازی های آینده، تیم ما از شانس بالایی برای صعود برخوردار است و تمام تلاش خود را بکار می بریم تا دور برگشت را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و دوباره سهمیه لیگ برتر را تقدیم مردم خوب و دوست داشتنی شهر قرچک بکنیم.
زرخانلی در مورد مشکلات مالی تیمش و کمک هایی که اخیرا از سمت مسئولان به تیم مقاومت شده، اظهار داشت: ما تا قبل از این مرحله حمایت چندانی از سمت مسئولین نمی شدیم اما خدا را شاکر هستم که لطفش شامل حال مجموعه ما شده است و با نتایجی که کسب کرده ایم اتفاقات خوب زیادی در این چند وقت اخیر برای ما رخ داده است. بنده از شورای شهر و شهرداری تشکر میکنم و خصوصا از فرمانده سپاه مقاومت تشکر ویژه تری را دارم بابت پاداش هایی که در طول این هفته با بازیکنان ما دادند و روحیه خوبی را به تیم تزریق کردند. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد تا بتوانیم به هدف نهایی خودمان که صعود به لیگ برتر است برسیم.
سرمربی مقاومت قرچک در مورد درصد احتمال و شانس سایر تیم ها برای صعود به لیگ برتر افزود: پیش بینی کردن این امر دشوار است. هر سه تیم خوب هستند و جزو مدعیان به شمار می آیند؛ اما با توجه به شرایط موجود و بازی هایی که در پیش است،  بنده شانس صعود سن ایچ ساوه را از دو تیم دیگر بیشتر می بینم. در ادامه راه تیمی که کمتر اشتباه کند و از فرصت هایش بیشتر بهره ببرد، موفق خواهد بود.
زرخانلی در انتها خاطر نشان کرد: از تمام تماشاچیان فهیم و متعصب قرچکی تشکر می کنم که همیشه حامی و پشتیبان تیم ما بوده اند. برد امروز را به آن ها تقدیم می کنم. در انتها باید گفت که واقعا حیف است که این شهر در لیگ برتر تیمی نداشته باشد. ما سعی می کنیم زیر سایه حمایت این تماشاچیان و مسئولان و با همت بازیکنانمان سهمیه لیگ برتر را دوباره به قرچک بازگردانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.