کد خبر : 93623
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 12:20
-

ماجرای جالب رسیدن «آقای گل»ها به هم/ شکستن طلسم ۵ ساله!

ماجرای جالب رسیدن «آقای گل»ها به هم/ شکستن طلسم ۵ ساله!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید را می توان شاه ماهی نقل و انتقالات پیش فصل ۹۶ دانست. بازیکنی که با ثبت انواع و اقسام رکوردها در گیتی پسند توانست عنوان آقای گلی را با وجود غیبت در پنج بازی آخر لیگ به دست آورد و سال رویایی خود را تکمیل کند. جاوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید را می توان شاه ماهی نقل و انتقالات پیش فصل ۹۶ دانست. بازیکنی که با ثبت انواع و اقسام رکوردها در گیتی پسند توانست عنوان آقای گلی را با وجود غیبت در پنج بازی آخر لیگ به دست آورد و سال رویایی خود را تکمیل کند.

جاوید اما جزو آن دسته بازیکنانی است که آرزوی همکاری با وحید شمسایی را داشته و از کودکی علاقه داشت روزی با او در یک تیم باشد. جاوید که اولین گل ملی اش را نیز با پاس شمسایی به ثمر رسانده، حتی پیراهن آقای گل جهان را به عنوان یادگاری از او گرفته و به دیوار اتاقش زده است.

اولین پیشنهاد شمسایی به جاوید نیز به پنج سال پیش برمی گردد؛ جایی که قرار بود با دبیری اولین تجربه مربی گری اش را تجربه کند و با جاوید برای رفتن به تبریز تماس گرفت اما علی رغم تمایل هر دو طرف این همکاری میسر نشد تا جاوید قرارداد سه ساله با گیتی پسند امضا کند. طی این سه سال نیز شمسایی همیشه برای حضور جاوید در تیمش تلاش کرد اما جاوید بازهم نتوانست در پایان سومین سال از اصفهان خارج شود و بازهم با گیتی پسند تمدید کرد اما با اتمام قرارداد جاوید با گیتی پسند، شرایط برای این همکاری فراهم شد.

مهدی جاوید به دلیل شرایط خانوادگی خود به تهران نقل مکان کرد و اصلی ترین گزینه اش نیز تاسیسات دریایی بود اما به دلیل کاهش بودجه این تیم، شمسایی در آستانه جدایی قرار گرفت. اما آقای گل جهان که پیش از این اعلام کرده بود به دنبال کسب قهرمانی در فصل جدید است تا ناکامی ۹۵ را به فراموشی بسپارد، تصمیم گرفت برای چهارمین سال پیاپی در تهران بماند و شاه ماهی نقل و انتقالات را نیز صید کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.