کد خبر : 93723
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 10:58
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:ابتدا به دنبال این هستیم تا بازیکنان فصل گذشته‌ مان را در تیم نگه داریم

شمسایی:ابتدا به دنبال این هستیم تا بازیکنان فصل گذشته‌ مان را در تیم نگه داریم
سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران از برنامه های این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت:‌ خواستم با سفید امضا کردن قراردادم برادری‌ام را به مسئولان باشگاه تأسیسات دریایی ثابت کنم.

وحید شمسایی در خصوص تمدید قراردادش با تیم تأسیسات دریایی، اظهار داشت: فکر می‌کنم در سه سالی که در تیم تأسیسات حضور داشتم پول خوبی از این تیم گرفتم و وضعیت خوبی داشتم. امسال که بودجه باشگاه کم شد خواستم برادری‌ام را ثابت کنم و با این تیم قرارداد سفید امضا کردم. خواستم ثابت کنم فقط روزهای خوب کنار تیم نیستم و در روزهای سخت هم کنار تیم خواهم ماند.

وی در ادامه افزود: مدیران تأسیسات آدم‌های خوبی هستند و روزهای خوبی کنار هم داشتیم. بودجه باشگاه کم شده و من شنیدم چند نفر از بازیکنان فصل گذشته ما با تیم‌های دیگر به توافق رسیده‌اند. ما در این فصل کار بسیار سختی داریم، اما هر کسی می‌خواهد بزرگی کند باید کار سخت انجام دهد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد اینکه آیا لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است یا خیر، تصریح کرد: ما روز پنجشنبه با مهدی جاوید قرارداد بستیم و با وحید سیفان، دروازه‌بان فصل گذشته خودمان هم به توافق رسیدیم. ما ابتدا به دنبال این هستیم تا بازیکنان فصل گذشته‌مان را در تیم نگه داریم و بعد اگر بازیکنی نیاز بود از سایر تیم‌ها جذب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.