کد خبر : 93839
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 11:26
-

احمدی:وضعیت فعلی فوتسال نگران کننده است/حیف است دبیری انصراف دهد/اگر فاقد ساختار و تشکیلات منظمی باشیم پیروزی ها مقطعی است

احمدی:وضعیت فعلی فوتسال نگران کننده است/حیف است دبیری انصراف دهد/اگر فاقد ساختار و تشکیلات منظمی باشیم پیروزی ها مقطعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی اظهار داشت: مسئولان رشته فوتسال دلسوز این رشته نیستند و تنها می‌خواهند در این رشته باشند و همین سبب شده است که وضعیت فعلی فوتسال کشور نگران کننده باشد. وی افزود: هر روز شاهد هستیم که تیم‌های حاضر در فوتسال دلسرد شده و یکی بعد از دیگری از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی اظهار داشت: مسئولان رشته فوتسال دلسوز این رشته نیستند و تنها می‌خواهند در این رشته باشند و همین سبب شده است که وضعیت فعلی فوتسال کشور نگران کننده باشد.

وی افزود: هر روز شاهد هستیم که تیم‌های حاضر در فوتسال دلسرد شده و یکی بعد از دیگری از حضور در این رشته کناره گیری می‌کنند و این برازنده قدرت اول آسیا نیست.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشور عنوان کرد: مقام سومی جهان که عنوان بسیار ارزنده‌ای بود نباید سبب شود که ضعف‌ها و کاستی‌ها دیده نشود و ‌رشته اول تیمی کشور باید با تشکیلات بهتری اداره شود، نه اینکه یک مانده به مسابقات مشخص نشود که چه تیم‌های در لیگ برتر حضور خواهند داشته و چه تیم‌هایی انصراف خواهند داد.

 وی گفت: لیگ برتر اساس و پایه تیم ملی هر کشور را تشکیل می‌دهد و یک لیگ خوب می‌تواند یک تیم ملی خوب را به همراه داشته باشد و حتی اگر در جهان به مقام قهرمانی هم دست یابیم، اگر فاقد ساختار و تشکیلات منظمی نباشیم، فایده ای نداشته و پیروزی‌های تیم مقطعی خواهد بود.

حمید احمدی با انتقاد از عدم توجه به بازیکنانی که این رشته را به اولین مدال جهانی خود در رشته های تیمی برای ایران رساندند، افزود: ۸ ماه از کسب عنوان سومی ایران در جهان می گذرد و هنوز پاداش‌هایی که قرار بوده به ملی پوشان پرداخت شود داده نشده است، این در حالی است که ما اولین مدال جهانی در رشته‌های تیمی را برای ایران به ارمغان آورده بودیم و‌ انتظار توجه بیشتری را داشتیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد وضعیت تیمش گفت: دبیری تبریز یک باشگاه ریشه‌دار در رشته فوتسال است و سال های متمادی در این رشته تیمداری کرده است و به نوعی یکی از برندهای فوتسال کشور می‌باشد و حیف است که تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقات حضور نداشته و انصراف دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.