کد خبر : 93906
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 21:45
-

برنامه‌های تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه/ اردو در شهرکرد به دلیل نبود امکانات در تهران!

برنامه‌های تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه/ اردو در شهرکرد به دلیل نبود امکانات در تهران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه درباره برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتسال ایران توضیح داد: از دیروز (یکشنبه) اردوی جدید با حضور بیست و پنج بازیکن در مجموعه انقلاب آغاز شده و هدفمان در این اردو گرفتن تست فیزیکی از بازیکنان است. تست‌های مختلفی مثل تست‌های عضلانی، ایروبیک و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه درباره برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتسال ایران توضیح داد: از دیروز (یکشنبه) اردوی جدید با حضور بیست و پنج بازیکن در مجموعه انقلاب آغاز شده و هدفمان در این اردو گرفتن تست فیزیکی از بازیکنان است. تست‌های مختلفی مثل تست‌های عضلانی، ایروبیک و هوازی زیر نظر «الینی سیلوا» مربی بدنساز برزیلی تیم ملی گرفته می‌شود و این اردو فردا به پایان خواهد رسید.

وی افزود: بازیکنان تیم‌های «الف» و «ب» را در این اردو در کنار هم دعوت کرده‌ایم و به صورت مشترک تست می‌دهند. می‌خواهیم برنامه بدنسازی را از ابتدا باهم جلو ببریم تا بازیکنان در ادامه مشکل بدنی نداشته باشند. ما ایده‌های جدیدی را به همراه مربی برزیلی پیاده و شیوه جدیدی را اجرا می کنیم.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره وضعیت ملی پوشان بعد از دو ماه تعطیلی بعد از لیگ گفت: به هر حال برخی بازیکنان در اردوی کرواسی نبودند و دنبال استراحت رفته‌اند. اما این‌ها مهم نیست و ما می‌خواهیم بازیکنان برنامه تمرینی خوبی داشته باشند. ان‌شاءالله بعد از اتمام این اردو، بیست بازیکن را انتخاب خواهیم کرد تا از بیست و یکم اردیبهشت مرحله جدید اردوها را دنبال کنیم. این اردوها قرار است در شهرکرد برگزار شود.

ناظم الشریعه در پاسخ به این پرسش که چرا شهرکرد را برای برگزاری اردو انتخاب کرده است، گفت: دلیل اصلی‌اش این بود که در تهران مکان برپایی اردو نداشتیم! ضمن اینکه امکانات شهرکرد نیز بهتر از تهران است و از طرفی بازیکنان در ارتفاع خوبی از سطح دریا می‌توانند تمرین کنند. اردو در شهرکرد نیز تا بیست و هشتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس بازیکنان در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال به ایسنا گفت: فعلا بازی دوستانه‌ای هماهنگ نشده است. آقای ترابیان در حال مذاکره با چند کشور است. قرار بود قزاقستان برای انجام دو بازی تدارکاتی به ما خبر بدهد که هنوز جوابی نداده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.