کد خبر : 93913
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 10:02
-

احمدی:باشگاه دبیری دلسرد شده است/فوتسال قهرمان المپیک هم شود وضعش همین است!

احمدی:باشگاه دبیری دلسرد شده است/فوتسال قهرمان المپیک هم شود وضعش همین است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: مسئولان بعد از سومی ایران در جهان کاری کردند که به جای پیشرفت، شاهد پسرفت فوتسال هستیم در حالی که بهترین زمان برای توجه به تیم ملی، الان است. با این شرایط فکر می کنم حتی اگر فوتسال قهرمان المپیک هم شود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: مسئولان بعد از سومی ایران در جهان کاری کردند که به جای پیشرفت، شاهد پسرفت فوتسال هستیم در حالی که بهترین زمان برای توجه به تیم ملی، الان است. با این شرایط فکر می کنم حتی اگر فوتسال قهرمان المپیک هم شود، وضع بهتر از این نخواهد شد چون برای مسئولان هیچ اهمیتی ندارد.

وی افزود: اقایان مسئول، دوست دارند فقط باشند و توجهی به تیم ملی ندارند. هفت ماه است که جام جهانی به پایان رسیده و طی این مدت مدام می گویند دو روز دیگر پاداش ها را می دهیم. این دو روز هنوز نرسیده است. کسی هم نیست در فدراسیون از ما حمایت کند. ما برای پاداش سوم جهان نشده ایم؛ مبلغ پاداش هم رقمی نیست که حرصش را بخوریم اما ناراحتی من و بقیه بازیکنان از این است که همین پاداش ناچیز را هم از فوتسال دریغ می کنند.

بازیکن دبیری تبریز همچنین از احتمال پیوستنش به فرش آرای مشهد خبر داد و افزود: پیشنهادی از باشگاه فرش آرا به من شده و صحبت هایی کرده ایم. قرار است جلسه‌ای در تهران با آنها داشته باشم. دبیری تبریز هنوز تکلیفش مشخص نیست و شاید امسال در لیگ فوتسال تیم‌داری نکند. آنها پانزده سال از جیب خود هزینه کرده‌اند و نه تنها برگشتی ندارد بلکه سازمان لیگ در حقشان اجحاف هم می‌کند. ما در بازی با شهروند ساری و حفاری اهواز ضربه خوردیم. حقمان در ساری علنی پایمال شد و همین اتفاق مدیران دبیری را دلسرد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.