کد خبر : 93929
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 12:17
-

فوتسال قم در بهت و بلاتکلیفی/ پس از صبا حالا نوبت فوتسال است

فوتسال قم در بهت و بلاتکلیفی/ پس از صبا حالا نوبت فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود دو فصل پیش مجموعه‌ای به نام هلدینگ دارویی به سراغ تیم داری در فوتسال آمد و بنا شد هزینه‌های جاری فوتسال قم تا پنج سال تأمین کند. فصل اول همه‌چیز به خوبی و خوشی برای فوتسال قم با رتبه پنجمی به‌پایان رسید اما پیش از آغاز فصل جدید زمزمه‌هایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود دو فصل پیش مجموعه‌ای به نام هلدینگ دارویی به سراغ تیم داری در فوتسال آمد و بنا شد هزینه‌های جاری فوتسال قم تا پنج سال تأمین کند.

فصل اول همه‌چیز به خوبی و خوشی برای فوتسال قم با رتبه پنجمی به‌پایان رسید اما پیش از آغاز فصل جدید زمزمه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری یاسین پیشرو به گوش می‌رسید.

در آغاز فصل ۹۵-۹۶ با دیر تشکیل شدن نماینده قم این گمانه‌زنی‌ها قوت گرفت و در ادامه کار حواشی بسیار زیادی پیش آمد که بدترین آنها اعتصاب ۷ بازیکن اصلی و عدم حضور تیم برابر شهرداری ساوه بود.

به‌نوعی که این عمل وجهه فوتسال قم که در کشور به مهد فوتسال معروف است را زیر سؤال برده و انگشت نمای اهالی فوتسال شد.

پس از گذشت فرازوفرودهای زیاد که در پایان رتبه دهم جدول را برای یاسین پیشرو به ارمغان آورد، مجموعه مدیریتی یاسین پیشرو کمتر از ۵۷ روز مانده به آغاز لیگ جدید عدم حضور خود را اعلام کرد.

پس‌ازآن که انصراف هلدینگ یاسین پیشرو اعلام شد هیچ‌گونه عکس‌العملی را از سوی اداره کل ورزش و جوانان و متولیان امر شاهد نبودیم به حدی که در مراسم قرعه کشی لیگ برتر هیچ نماینده‌ای از استان قم حضور نداشت.

ششم تیرماه زمان آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اعلام‌شده، روزی که تیم قم باید به مصاف قهرمان فصل گذشته یعنی گیتی پسند اصفهان برود.

اما هنوز این تیم نه بازیکن و نه کادر فنی خود را نشناخته است و این موضوع می‌تواند اختلالی درروند کار به وجود آورد، و حالا جلسه هماهنگی و دریافت مدارک همچون آیین‌نامه، دستورالعمل، فرم قراردادها و کارت حضور در مسابقات روز پنجشنبه ۴ خردادماه رأس ساعت ۱۴: ۰۰ در سازمان لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود ولی بازهم نماینده برای استان قم مشخص نشده است.

چقدر این ماجرا شبیه صبای قم شده است، سال گذشته تیم صبا دیر تشکیل شد و ماجراهایی از این قبیل حوالی تیم به وجود آمد در پایان منجر به سقوط صبا شد.

شاید وقت آن رسیده تا مردم قم با تمامی تیم‌های لیگ برتری خود خداحافظی کنند و شاهد سقوط آنها یکی پس از دیگری باشند، سقوطی که تنها عامل آن حضور غیرمتخصص‌ها و نامدیر ها در ورزش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

قطعا تا مدیرانی مثل عابدی باشند قطعا نابودی فوتسال را شاهد خواهیم بود تیم را به عده ای نادان مثل رحمانی سپردند و این اقایان بدون هیچ گونه هزینه ای به حساب خودشان تیم داری کردند البته هزینه شد فقط در جیب مربی. رحمانی و به اصطلاح مشاور اقای انصاری هزینه شد. فقط باید افسوس خورد. همین