کد خبر : 93996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 14:41
-

بازیکنان تیم ملی فوتسال با اتوبوس به شهرکرد می روند

بازیکنان تیم ملی فوتسال با اتوبوس به شهرکرد می روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران سه روز ابتدایی این هفته زیر نظر کادر فنی تستهای مختلف بدنی و فنی را پشت سر گذاشتند. قرار است مرحله دوم اردوی تیم ملی از روز پنجشنبه این هفته در شهرکرد آغاز شود. ۱۷ بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران سه روز ابتدایی این هفته زیر نظر کادر فنی تستهای مختلف بدنی و فنی را پشت سر گذاشتند. قرار است مرحله دوم اردوی تیم ملی از روز پنجشنبه این هفته در شهرکرد آغاز شود.

۱۷ بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه از تهران با اتوبوس مخصوص تیم ملی، راهی شهرکرد خواهند شد.

این در حالی است که در این اردوی تیم ملی، بازیکنان گیتی پسند حضور ندارند. علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، ابوالقاسم عروجی، احمد اسماعیل پور، سعید عباسی و مهران عالیقدر ۶ بازیکن گیتی پسند هستند که با درخواست این باشگاه، در تمرینات تیم ملی حضور نخواهند داشت.

علاوه بر این، قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو بازیکن دیگر تیم ملی هستند که برای حضور در مرحله پایانی لیگ عراق به تیم نفت الوسط پیوسته اند و در اردوی تیم ملی غایب هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايراني پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

جای تاسف داره…متاسفیم برای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال…برای آقای تاج و کفاشیان و همه کسایی که ادعا دارن…به همه ملی پوش ها، توی هر رشته ای افتخار میکنیم…ماشا اله به غیرت و شرافت و مردونگیتون…