کد خبر : 93954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 10:32
-

ترابیان: نمی توانم احساسی رای دهم/ ناظم الشریعه را دوست دارم اما رای اولم او نبود!

ترابیان: نمی توانم احساسی رای دهم/ ناظم الشریعه را دوست دارم اما رای اولم او نبود!
مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: من ناظم الشریعه را دوست دارم و همیشه از او حمایت کردم اما باید قبول کنیم که سرمربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی فوتسال کار بزرگی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص رای دادنش به سرمربی تیم ملی فوتسال در سایت فوتسال پلنت که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت گفت: «من یک فرد بین المللی هستم و مجامع بین المللی نگاه ویژه‌ای روی آرای من دارند و روی رای من حساب باز می کنند و من نمی‌توانم با این مساله به صورت احساسی برخورد کنم. نباید حرفی بزنیم و کاری انجام دهیم که در دنیا ناپسند باشد. باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم و من هم بادر نظر گرفتن واقعیت‌ها رای خودم را در مورد بهترین سرمربیان فوتسال دنیا دادم.»

وی افزود: «به نظر من سرمربی تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام جهانی خیلی خوب کار کرد و موفق شد این تیم را قهرمان جهان کند. رای اول من به سرمربی تیم ملی آرژانتین بود و بعضی از دوستان فکر می‌کنند من با ناظم الشریعه زاویه دارم و این رای را علیه او دادم. در حالی که اصلا اینطور نیست، من ناظم الشریعه را دوست دارم و همیشه از او حمایت کردم اما باید قبول کنیم که سرمربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی فوتسال کار بزرگی انجام داد. در اظهارنظرهای بین المللی باید احساسات را کنار گذاشت و حقایق را گفت.»

منبع: آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.