کد خبر : 94009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 16:15
-

صانعی: آنالیز دقیقی از وضعیت رقبای خود خواهیم داشت/ شرایط خوبی بر تیم حاکم است

صانعی: آنالیز دقیقی از وضعیت رقبای خود خواهیم داشت/ شرایط خوبی بر تیم حاکم است
سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال گفت: بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار داشته و تا آغاز مسابقات در تایلند، به آمادگی نهایی خواهند رسید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی در مورد وضعیت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال اظهار داشت: پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه مختلف، خوشبختانه ملی‌پوشان در شرایط مناسبی قرار داشته و بدون شک تا آغاز رقابت‌های زیر ۲۰ سال در تایلند، به آمادگی کامل خود خواهند رسید.
وی ادامه داد: پس از برگزاری تمرین بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، ملی‌پوشان فردا ظهر به مشهد اعزام می‌شوند تا علاوه بر انجام تمرینات برنامه‌ریزی شده، در مشهد مقدس زیارت داشته باشند. در واقع این سفر جنبه معنوی داشته و مانند همیشه بازیکنان فوتسال قبل از شروع هر مسابقه مهم بین‌المللی، به مشهد مقدس سفر می‌کنند تا با روحیه بالا به مسابقات فوق اعزام شوند.
سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال تصریح کرد: روز شنبه یک جلسه تمرین خواهیم داشت و سپس بعدازظهر در مراسم بدرقه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال برای‌مان در نظر گرفته شرکت خواهیم کرد و پس از آن تهران را به مقصد امارات و سپس تایلند ترک خواهیم کرد.
صانعی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی بر تیم حاکم است و تا شروع مسابقه به آمادگی کامل می‌رسیم. برخی از بازیکنان آسیب‌های جزئی دارند و تا شروع مسابقات بهبود کامل خواهند یافت.
وی درباره حضور تیم‌ها در این دوره از مسابقات آسیایی گفت: همه تیم‌های شرکت کننده اولین حضور بین‌المللی خود را در قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا تجربه می‌کنند و تا زمانی که وارد مسابقه نشویم، نمی‌توانیم اطلاع کامل از شیوه بازی‌های آنها داشته باشیم. شناخت ما از رقبای‌مان، شناختی است که از تیم‌های بزرگسالان‌شان داریم. زمانی که بازی‌ها شروع شود، آنالیز دقیقی از بازی‌ها خواهیم داشت و با توجه به اینکه در روز اول استراحت داریم و بازی‌های ما از روز ۲۷ به مدت ۴ روز انجام خواهد شد، این شانس را داریم که تیم‌ها را در روز اول ببینیم و آنها را آنالیز کنیم و با برنامه‌ریزی اقدامات لازم را برای انجام بهترین بازی از سوی بازیکنان انجام دهیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.