کد خبر : 93967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 12:31
-

طاهری: به خاطر حضور نجاریان در انتخابات، هنوز مذاکره‌ای با من نشده است/ ملی پوشان در اتاق هشت تخته می‌خوابند!

طاهری: به خاطر حضور نجاریان در انتخابات، هنوز مذاکره‌ای با من نشده است/ ملی پوشان در اتاق هشت تخته می‌خوابند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در پاسخ به این پرسش که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال در چه تیمی بازی خواهد کرد، گفت: هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام اما فکر می‌کنم بتوانم تا آخر هفته بتوانم تصمیم نهایی‌ام را بگیرم. سال قبل شرایط خوبی در شهروند ساری داشتم و مردم ساری،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در پاسخ به این پرسش که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال در چه تیمی بازی خواهد کرد، گفت: هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام اما فکر می‌کنم بتوانم تا آخر هفته بتوانم تصمیم نهایی‌ام را بگیرم. سال قبل شرایط خوبی در شهروند ساری داشتم و مردم ساری، بازیکنان و کادرفنی لطف زیادی نسبت به من داشتند اما امسال به خاطر اینکه آقای نجاریان در انتخابات حضور دارد، هنوز مذاکره‌ای با من نشده و ماندنم در شهروند ۵۰-۵۰ است.

وی در ادامه با انتقاد از تداوم بی توجهی‌ها به تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: به مدت سه روز در کمپ تیم ملی اردو داشتیم و متاسفانه بازیکنان باید در اتاق‌های هشت تخته استراحت می‌کردند. به هر حال شرایط اردوها ایجاب می‌کند تا بازیکنان، خوب استراحت کنند و معمولا اتاق‌ها دو تخته است. با این وجود گفته‌اند که این امکانات موقتی بوده و به زودی درست می‌شود. همچنین لباس‌های ما هنوز آل اشپورت است و گفته می‌شود در اردوهای آینده هم لباس‌های تیم ملی را از آل اشپورت یا مجید تامین می‌کنند.

بازیکن اخلاق لیگ ۹۴ در ادامه از افزایش انتظارات از فوتسال تاکید کرد: قبلا می‌گفتند قهرمانی در آسیا عادی شده است و الان از ما انتظار قهرمانی جهان دارند اما توقع ما هم این است که به ما به چشم تیم سوم جهان نگاه کنند. با مربی برزیلی تیم ملی صحبت می‌کردیم و او می‌گفت برزیلی‌ها بعد از ناکامی در جام جهانی از زمانی که به کشورشان بازگشتند، کار را شروع کردند تا جبران کنند. ما هم نباید زمان را از دست بدهیم.

طاهری افزود: کار برای ما بسیار سخت می‌شود و تیم‌ها جلوی ایران انگیزه بیشتر خواهند داشت. در این شرایط نیاز است تا امکانات بیشتر شده و رسیدگی‌ها افزایش یابد اما متاسفانه می‌بینیم شرایط بدتر و بدتر می‌شود. بعد از جام جهانی قول‌هایی داده شده اما انجام نداده‌اند. به امروز و فردا شنیدن‌ها عادت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خواسته ملی پوشان فوتسال زیاد نیست، گفت: همین خواسته کم هم برآورده نمی‌شود. پاداشی برای سومی جهان تعیین کرده‌اند که من خجالت می‌کشم رقمش را بگویم. این مبلغ در مقابل کاری که بچه‌ها کردند بسیار کم است اما ما محتاج آن نیستیم. اگر بازیکنان مصاحبه می‌کنند، به این خاطر است که می‌خواهند توجه بیشتری به تیم ملی شود وگرنه ما نگران این مبلغ کم نیستیم و می‌گوییم شأن و شخصیتمان حفظ شود. تیمی که در جهان مطرح است و روی سکو رفته باید حمایت شود چون حتی می تواند فینالیست هم شود.

ملی پوش فوتسال ایران همچنین درباره اینکه کفاشیان گفته پاداش بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم، مطرح کرد: پاداشی چند ماه پیش به حساب بازیکنان پرداخت شد اما فکر کنم از جانب وزارت ورزش بوده و فدراسیون فوتبال هنوز به تعهدش عمل نکرده است.

طاهری در پایان ضمن نگرانی بابت آینده تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تبریک می‌گویم و به خصوص برای دوست خوبم پیمان حسینی و احمدزاده آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی از اردوها با بازیکنان ساحلی کنار هم هستیم و آن‌ها هم مثل ما که سوم جهان شده اند، بابت آینده نگرانند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

چرا نباید با بازیکن مهم کلیدی مثل شما صحبت نشده باشه هنوز حضور بازیکن با تجربه ایی مثل طاهری الزامیست

هوادار چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

واقعا متاسفم
اقای نجاریان علی ابراهیمی سعادتی ره انجام محمود لطفی متعصب و باتجربمون رفتن از تیم علی رعدی بهترین مربی تو این چندسالمون هم رفت خبری از گرفتن بازیکن نیست محمدطاهریم داره میره معلوم هست چه خیره
فقط سهم ما هوادارا از روزای خوب تیم همون فصل قبل بود!!!!!!!!!