کد خبر : 93990
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 14:34
-

ناظم الشریعه:رای دادن به من موضوع ملی بود نه فردی/هاشم زاده در تیم ملی به کارش ادامه می دهد/خدا به داد لیگ فوتسال برسد

ناظم الشریعه:رای دادن به من موضوع ملی بود نه فردی/هاشم زاده در تیم ملی به کارش ادامه می دهد/خدا به داد لیگ فوتسال برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه با تشریح روند آماده سازی تیم ملی فوتسال، گفت: این هفته سه روز از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تست گرفتیم. بازیکنان دو روز استراحت می کنند و پنجشنبه برای برپایی اردوی خود عازم شهرکرد خواهیم شد. باتوجه به ارتفاع ۲۸۰۰ متری شهرکرد، این شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه با تشریح روند آماده سازی تیم ملی فوتسال، گفت: این هفته سه روز از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تست گرفتیم. بازیکنان دو روز استراحت می کنند و پنجشنبه برای برپایی اردوی خود عازم شهرکرد خواهیم شد. باتوجه به ارتفاع ۲۸۰۰ متری شهرکرد، این شهر مناسب تمرینات بدنسازی است.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت بدنی بازیکنان تیم ملی چطور بوده است؟ گفت: بازیکنان نیاز به کار و تمرین دارند چون مدتی را استراحت کرده بودند. بازیکنانی مثل مسلم اولاد قباد و محمد شجری شرایط بهتری نسبت به بقیه داشتند ولی باید در اردوی یک هفته ای در شهرکرد، از نظر بدنی به سطح خوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص غیبت بازیکنان گیتی پسند در اردوی این تیم، یادآور شد: گیتی پسندی ها درخواست داده بودند که برای جام باشگاه ها نیاز به تمرین دارند و ما هم با درخواست آنها موافقت کردیم. البته آنها قرار است تمرینات بدنسازی داشته باشند و ما هم در تیم ملی کار بدنی انجام می دهیم.

ناظم الشریعه همچنین در خصوص برنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا که این مسئله می تواند به ضرر تیم ملی باشد، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم ولی اگر اینطور باشد، لیگ دوباره تعطیل می شود و خدا به داد لیگ برسد.

«طبق مصوبه کمیته فنی مربیان تیم ملی حق کار در باشگاه ها را ندارند. با این حساب آیا محمد هاشم زاده در تیم ملی می ماند یا در باشگاه ها فعالیت خواهد کرد؟» ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال گفت: هاشم زاده به کارش در تیم ملی ادامه می دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انتشار آرای برترین های فوتسال دنیا و اینکه حسین شمس در بخش بهترین سرمربی به وی رای نداده بود، گفت: از کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم و کسانی هم که رای ندادند، مهم نیست. من نماینده فوتسال ایران بودم. این یک موضوع ملی بوده است نه موضوع فردی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.