کد خبر : 94054
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 16:30
-

اصغری‌مقدم: با رفتن دبیری، فوتسال کشور و تیم ملی ضرر می‌کند/ با چند تیم صحبت می‌کنم

اصغری‌مقدم: با رفتن دبیری، فوتسال کشور و تیم ملی ضرر می‌کند/ با چند تیم صحبت می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم سرمربی-بازیکن پیشین تیم فوتسال دبیری تبریز درخصوص جدایی از این تیم گفت: هر زمان که مقام بهتری در فوتسال کسب کردیم، مشکلات ما بیشتر می‌شود. مدیران باشگاه دبیری دلسرد هستند چون در حق آنها اجحاف شده است. تلاش کردیم مدیران دبیری را راضی کنیم تا در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم سرمربی-بازیکن پیشین تیم فوتسال دبیری تبریز درخصوص جدایی از این تیم گفت: هر زمان که مقام بهتری در فوتسال کسب کردیم، مشکلات ما بیشتر می‌شود. مدیران باشگاه دبیری دلسرد هستند چون در حق آنها اجحاف شده است. تلاش کردیم مدیران دبیری را راضی کنیم تا در فوتسال به فعالیت خود ادامه دهند، اما بازیکنان تیم هم با این شرایط باید به پیشنهادهای خود فکر کنند.

وی ادامه داد: تیم‌ها باید از حالا به فکر فصل جدید باشند و تمرینات خود را آغاز کنند، اما هنوز تکلیف حضور یا عدم حضور چند تیم در لیگ برتر مشخص نیست. شرایط باشگاه دبیری خیلی عالی بود و مسئولان این تیم برای فوتسال واقعاً زحمت کشیدند. فکر می‌کنم با رفتن دبیری، فوتسال کشور و تیم ملی ضرر می‌کند.

اصغری‌مقدم  در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فصل بعد خود را انتخاب کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: امروز (پنجشنبه) با چند تیم صحبت خواهم کرد تا در نهایت تصمیم بگیرم به کدام تیم بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.