کد خبر : 94077
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 14:42
-

برکناری سلیمانی، شرط تیمداری دبیری؟!

برکناری سلیمانی، شرط تیمداری دبیری؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان باشگاه دبیری تبریز انتقادات بسیاری به کمیته فوتسال وارد کرده و با اعلام اینکه شاید از لیگ برتر کنار بکشند، دلیل آن را دلسردی به خاطر تصمیمات کمیته فوتسال دانسته اند. اما در میان تمام انتقادات، بیشترین اعتراض ها متوجه کاظم سلیمانی بوده حتی افشین دبیری در جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان باشگاه دبیری تبریز انتقادات بسیاری به کمیته فوتسال وارد کرده و با اعلام اینکه شاید از لیگ برتر کنار بکشند، دلیل آن را دلسردی به خاطر تصمیمات کمیته فوتسال دانسته اند.

اما در میان تمام انتقادات، بیشترین اعتراض ها متوجه کاظم سلیمانی بوده حتی افشین دبیری در جلسه مدیران فوتسالی با علی کفاشیان، عبارت عجیبی درباره وی مطرح کرد و گفت: سلیمانی این کاره نیست.

همچنین افشین دبیری از جلسه با مهدی تاج خبر داده و احتمالا تمامی این انتقادات در جلسه با رئیس فدراسیون نیز مطرح خواهد شد. با مصاحبه ای که امروز از فرزین دبیری منتشر شد، به نظر می رسد یکی از شروط اصلی دبیری برای ادامه تیمداری، برکناری سلیمانی باشد چرا که وی اعلام کرده در صورت انجام تغییرات در کمیته فوتسال، به تیمداری ادامه خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام جمعه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

امثال دبیری و نجاریان منتظر هستند ببینند تکلیف شورای شهر چی میشه آیا بروفق مراد حضرات هست یا نه تا بودجه سال آینده خودشون رو براساس موقعیت شغلی و اجتماعی ببندند اونا بیشتر فکر خودشون هستند تا فوتسال مملکت