کد خبر : 94076
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 13:12
-

بهادری:حتماً در رأی‌گیری برترین‌های دنیا اشتباهی رخ داده است!

بهادری:حتماً در رأی‌گیری برترین‌های دنیا اشتباهی رخ داده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص حضورش در تیم نفت عراق گفت: ما تا الان، دو مسابقه در جام حذفی فوتسال عراق برگزار کرده ایم و به پیروزی رسیده ایم. منتظریم تا بازی‌های مراحل پایانی هم برگزار شود و همچنین آماده حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عراق هم هستیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص حضورش در تیم نفت عراق گفت: ما تا الان، دو مسابقه در جام حذفی فوتسال عراق برگزار کرده ایم و به پیروزی رسیده ایم. منتظریم تا بازی‌های مراحل پایانی هم برگزار شود و همچنین آماده حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عراق هم هستیم.

وی افزود: در بازی نخست موفق شدم دو گل به تیم حریف بزنم و در بازی دوم هم، دو گل از ۹ گل تیممان را به ثمر رساندم. امیدوارم بتوانیم این روند را در مسابقات لیگ عراق هم به همراه فرهاد توکلی ادامه بدهیم.

ملی پوش فوتسال ایران در ادامه در خصوص صحبت هایی که این روزها پیرامون رأی ندادن بعضی از کارشناسان به سرمربی تیم ملی ایران مطرح شده، اظهار داشت: فکر می کنم در این ارتباط اشتباهی صورت گرفته وگرنه هیچ یک از مردم ایران دوست ندارد جلوی پیشرفت هموطن خود را بگیرد. این باعث افتخار است که سرمربی و بازیکنان فوتسال ایران در جمع برترین های دنیا قرار بگیرند و همانطور که گفتم احتمالاً اشتباهی در رأی دادن رخ داده است!

بهادری تأکید کرد: سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، زحمت زیادی برای این تیم کشیده است و در کنار تلاش بازیکنان موفق شدیم عنوان سوم جام جهانی را از آن خود کنیم. ایرانی ها لیاقت دارند که در جمع برترین ها باشند وهمه از این موضوع خوشحال می شوند.

منبع:مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۴۳

اشتباهانمره ۵رافارسی نوشته که ۰خواندن