کد خبر : 94079
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 13:13
-

دبیری: قهرمان نشدن تیم ما قابل هضم نیست، کمیته فوتسال مانع قهرمانی شد

دبیری: قهرمان نشدن تیم ما قابل هضم نیست، کمیته فوتسال مانع قهرمانی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز و عدم شرکت این تیم در لیگ برتر۹۷-۹۶ فوتسال گفت: اوایل خرداد جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار می‌شود و قرار است در آن جلسه تصمیم‌گیری نهایی در  مورد حضور و یا عدم حضور این تیم در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز و عدم شرکت این تیم در لیگ برتر۹۷-۹۶ فوتسال گفت: اوایل خرداد جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار می‌شود و قرار است در آن جلسه تصمیم‌گیری نهایی در  مورد حضور و یا عدم حضور این تیم در لیگ برتر انجام شود ولی در حال حاضر مشکلی که داریم مسائلی است که در فصل قبل کمیته فوتسال برای ما به وجود آورد، در بازی با راه ساری که با همان مشکل و یک امتیاز نتوانستیم قهرمان شویم.

وی در مورد حوادثی که در بازی با راه ساری برای تیم دبیری پیش آمده بود،‌ گفت: ما در آن مسابقه یک امتیاز را در میدان بازی از دست ندادیم، بلکه حوادثی و شرایطی که کمیته فوتسال به وجود آورده بود این یک امتیاز را از دست دادیم و اگر در آن دیدار حق به حق‌دار می‌رسید، الان دبیری قهرمان لیگ برتر بود و این موضوع اصلاً برای باشگاه قابل هضم نیست. در جلسه‌ای که اول خرداد با هیأت مدیره برگزار می‌شود این موضوع و مسائل دیگر از جمله حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم نهای گرفته می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال دبیری تبریز تاکید کرد: در حال حاضر ما در حال پیگیری موضوع هستیم و مکاتباتی را نیز با فدراسیون انجام داده‌ایم. قرار است جلسه خصوصی بامهدی  تاج رئیس  فدراسیون فوتبال داشته باشیم.

دبیری گفت: در این جلسه از پیشکسوتان فوتسال چه بازیکن و چه مربی و هر کسی که در این رشته فعالیت و صاحب‌ نظر هستند و همچنین اصحاب رسانه‌ای که به این رشته می‌پردازند دعوت می‌کنیم تا نظرات خود را ارائه کنند و امیدوارم این جلسه خروجی خوبی برای فوتسال ایران داشته باشد.

مدیرعامل تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: فوتسال ما دارای پتانسیل بالایی هم در آسیا و هم در سطح جهان دارد و ما می‌توانیم حتی در فینال جام جهان حضور داشته و یا حتی قهرمان شویم، به شرطی که برنامه‌ریزی خوب و بهتری داشته باشیم و این قضیه را خوب هدایت کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.