کد خبر : 94069
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 13:00
-

نجاریان در دوراهی سیاست و ورزش!/ خواب زمستانی شهروند تمامی ندارد

نجاریان در دوراهی سیاست و ورزش!/ خواب زمستانی شهروند تمامی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه اغلب تیم‌های لیگ برتری فوتسال درحال جذب نفرات مورد نظر خود برای فصل جدید هستند، تکلیف نماینده پرطرفدار شمال ایران مشخص نشده است. حضور تیم شهروند ساری که از قدیمی ترین و پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر است، همواره جذابیت‌های خاصی به لیگ می‌بخشد. این تیم با سالن معروف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه اغلب تیم‌های لیگ برتری فوتسال درحال جذب نفرات مورد نظر خود برای فصل جدید هستند، تکلیف نماینده پرطرفدار شمال ایران مشخص نشده است.

حضور تیم شهروند ساری که از قدیمی ترین و پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر است، همواره جذابیت‌های خاصی به لیگ می‌بخشد. این تیم با سالن معروف خود و نیز طرفداران پرشمارش هر سال در هفته‌های نزدیک به شروع فصل جدید استارت می‌زد اما فصل گذشته یکی از تیم‌هایی بود که تمریناتش رو زود آغاز کرد و نتیجه آن، قرار گرفتن در نیمه اول جدول بود که می‌تواند کارنامه‌ خوبی برای این تیم باشد چرا که نماینده ساری در چند سال اخیر همواره در رده‌های پایین جدول دست و پا می‌زد.

اما امسال نیز به نظر می‌رسد حکایت سال‌های گذشته برای این تیم درحال تکرار است. چرا که هیچ خبری از این تیم به گوش نمی‌رسد. وقتی با بازیکنان این تیم مثل محمد طاهری یا علی رعدی سرمربی تیم، صحبت می‌کنیم می‌گویند به دلیل درگیر بودن مدیرعامل تیم در انتخابات وضعیت‌مان مشخص نیست.

نجاریان

درحالیکه برخی تیم‌ها درحال جذب نفرات مورد نظر خود هستند، تیم شهروند نه تنها بازیکنی را جذب نکرده بلکه حمیدرضا ره‌انجام بازیکن جوان و ارزشمند خود را نیز از دست داده و تکلیف نیمکت این تیم هم هنوز مشخص نیست چرا که قطع همکاری شهروند با رعدی محتمل به نظر می‌رسد.

سعید نجاریان مدیرعامل تیم شهروند به دلیل درپیش بودن انتخابات سرگرم این مسئله بوده و همه‌چیز را به بعد از انتخابات موکول کرده است. حتی شنیده می شود نجاریان به اطرافیان خود اعلام کرده تا پایان انتخابات هیچ صحبتی با وی درباره تیم نکنند و بارها به دلیل مطرح شدن چنین صحبت هایی با عصابنیت پاسخ آن ها را داده است.

بنابراین تیم با ریشه فوتسال ساری که با حمایت های مردمی به یکی از قطب های فوتسال تبدیل شده، این روزها اسیر بازی های سیاسی شده و سرنوشت آن به سیاست گره خورده است.

در این شرایط سعید نجاریان هر چه سریع تر باید مسیر پیش روی خود انتخاب کند. هیچ گاه سیاست و ورزش نتوانسته در کنار هم قرار گیرد و نمونه اش افراد بسیاری چون عباس جدیدی و حسین رضازاده که محبوبیت بسیاری در ورزش داشتند اما با ورودشان به سیاست، وجهه خود را مخدوش کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.