کد خبر : 94093
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 10:10
-

افضل:کار کردن با تیم‌های تبریزی سختی‌هایی دارد/در هر تیمی رفتم به دنبال قهرمانی بودم/الان ما فرقی با تیم ملی نداریم

افضل:کار کردن با تیم‌های تبریزی سختی‌هایی دارد/در هر تیمی رفتم به دنبال قهرمانی بودم/الان ما فرقی با تیم ملی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره انتخاب گیتی‌پسند اظهار داشت: پیش‌تر هم در گیتی‌پسند بودم و این باشگاه در ایران، آسیا و حتی جهان یک برند محسوب می‌شود. آمده‌ام که یک سال در خدمت این تیم باشم تا در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، افتخار کسب کنیم. وی درباره اختلافات او با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره انتخاب گیتی‌پسند اظهار داشت: پیش‌تر هم در گیتی‌پسند بودم و این باشگاه در ایران، آسیا و حتی جهان یک برند محسوب می‌شود. آمده‌ام که یک سال در خدمت این تیم باشم تا در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، افتخار کسب کنیم.

وی درباره اختلافات او با نیمکت گیتی‌پسند در فصل گذشته گفت: اختلاف نظر همیشه وجود دارد و سلیقه افراد با هم متفاوت است. دو سال خوب را با مس پشت سر گذاشتم و اینک به شهر خودم برگشته‌ام. این دو سال برای خانواده من سخت بود و امسال دیگر نتوانستم کنار مس باشم. در مجموع کار کردن با تیم‌های تبریزی سختی‌هایی دارد. ما مجبور بودیم که با پرواز برای بازی‌های خانگی به شهرهای مختلف برویم که باعث خستگی اعضای تیم می‌شد.

سرمربى گیتی‌پسند در این مورد که گفته می‌شد با برخی اعضای این تیم اختلاف دارد و به گیتی‌پسند نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها در این موضوع اذیت می‌کردند که نفهمیدم با من مشکل دارند یا با مس سونگون. ان‌شاءالله مشکل این افراد حل شود و تلاش کنند به فوتسال کمک کنند. مربی شاید شیوه بازی یک بازیکن را دوست نداشته باشد. تیم ما امسال نفراتی را جذب کرد که به آنها نیاز دارد و به نام‌ها توجه نکردیم. امیدوارم بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشند تا در جام باشگاه‌های آسیا افتخارآفرینی کنیم.

افضل در پاسخ به این پرسش که با توجه به بالا بودن انتظارات از گیتی‌پسند، آیا از این انتظارهای بالا ترسیده است یا خیر، تصریح کرد: من تا به حال با هر تیمی که کار کرده‌ام، جزو مدعیان قهرمانى بوده است. در هر تیمی که باشم، هدفی برای مجموعه در نظر می‌گیرم و در راستای آن تلاش می‌کنیم. باید بزرگ فکر کنیم وگرنه به هدف خود نمی‌رسیم. همه تیم‌های مدعی سالیان گذشته که به مسابقات می‌آیند، برای رده پنجم نمی‌آیند و برای قهرمانی می‌جنگند. هر کسی تیم خود را می‌بندد برای قهرمانی می‌بندد. اگر در تیمی ضعیف‌ترین نفرات را در تیم خود داشته باشم، می‌گویم باید برای قهرمانی بجنگیم. البته حضور بازیکنان بزرگ در تیم‌هایی چون تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند، دلیل نمی‌شود که سایر تیم‌ها نتوانند به قهرمانی برسند. هر تیمی با تلاش بازیکنان و کادر فنی خود می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.

وی درباره شروع تمرینات گیتی‌پسند اظهار داشت: از چند روز پیش تمرینات خود را آغاز کردیم و از روز چهارشنبه هم بازیکنان ملی‌پوش ما به تمرینات اضافه شدند. کم کم به آمادگی مورد نظر برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا خواهیم رسید.

سرمربی گیتی‌پسند در این مورد که ترابیان اعلام کرده است که در زمان حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، تیم ملی بازیکنی از این تیم باشگاهی نمی‌گیرد، گفت: تیم ملی، نماینده کشورمان در مسابقات مختلف است و افتخارآفرینی می‌کند، اما ما هم اینک فرقی با تیم ملی نداریم و با داشتن نفرات خود در جام باشگاه‌های آسیا موفق‌تر خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

اقای افضل ضمن خوش امد گویی میخاستم بگم از شما بعنوان یه مربی با دیسیپلین و صاحب سبک بعید بود که از مربی سفارشی و بی دانش استفاده کنین.شما معروف هستید که حق رو به حقدار میدین با این کارتون حق و نا حق کردین.ضمنا انتظار داریم از جوانهای اصفهان در ترکیب تیم استفاده بشه.