کد خبر : 94114
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 17:16
-

طیبی:شرایط و امکانات فوتسال اروپا با ایران اصلا قابل مقایسه نیست/بعد از سومی در جهان وضعیت تیم ملی بدتر هم شده/ حیف‌ است ملی‌پوشان فوتسال ایران دیده نمی‌شوند

طیبی:شرایط و امکانات فوتسال اروپا با ایران اصلا قابل مقایسه نیست/بعد از سومی در جهان وضعیت تیم ملی بدتر هم شده/ حیف‌ است ملی‌پوشان فوتسال ایران دیده نمی‌شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در حاشیه تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال اظهار داشت:‌ من با تیم غیرت قزاقستان در اروپا سوم شدم. مراسم خوبی هم امروز برگزار شد که انگیزه ملی‌پوشان فوتسال و همچنین تیم ملی جوانان را برای حضور در جام جهانی بالاتر می‌برد. وی افزود: تیم ملی فوتسال ایران وقتی سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در حاشیه تقدیر از ملی‌پوشان فوتسال اظهار داشت:‌ من با تیم غیرت قزاقستان در اروپا سوم شدم. مراسم خوبی هم امروز برگزار شد که انگیزه ملی‌پوشان فوتسال و همچنین تیم ملی جوانان را برای حضور در جام جهانی بالاتر می‌برد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال ایران وقتی سوم جهان شد فوتسال ایران بیش از گذشته دیده شد من هم در تیم غیرت قزاقستان در دیدار رده‌بندی تاثیرگذار بودم و سعی می‌کنم در هر تیمی نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. گل زدم و یک پنالتی هم گرفتم.

بازیکن ملی‌پوش تیم غیرت قزاقستان در مورد لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: لیگ ایران از نظر فنی فوق‌العاده است و استعدادهای زیادی در لیگ ایران داریم. لیگ برتر فوتسال ایران جزو ۳-۴ لیگ برتر جهان است اما از نظر امکاناتی و سخت‌افزاری یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های جهان هستیم. ۳ سال در روسیه بازی کردم. شرایط و امکانات فوتسال اروپا با ایران اصلا قابل مقایسه نیست. بعد از سومی تیم ملی فوتسال در جهان شرایط فوتسال ما بهتر که نشده بدتر هم شده است. نه پخش مستقیم داریم نه تیم ملی بازی‌های تدارکاتی مناسبی دارد. تیم ملی ایران بر روی سکوی سوم جهان ایستاده اما لیگ برتر ما پخش مستقیمی ندارد و این خیلی بد است.

طیبی با اشاره به حضورش در تیم غیرت قزاقستان اظهار داشت: وقتی به این تیم رفتم ۱۰-۱۲ بازیکن برزیلی حضور داشتند اما چون سوم جهان شده بودیم با اعتماد به نفس بیشتری وارد این تیم شدم. حیف است ملی‌پوشان فوتسال ایران دیده نمی‌شوند و با وجود سومی در جهان شرایط فوتسال هیچ فرقی در ایران نکرده است. بازی‌های دوستانه مناسب نداریم. امکانات‌مان ضعیف است. آنهم در حالی که جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و سال پرترافیکی را پشت سر می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی می‌خواهد در اروپا بازی کند، گفت: بازی در اروپا خیلی سخت است. فشار تمرینات زیاد است. من آدم احساسی هستم و پدر و مادرم را خیلی دوست دارم. دوری از آنها برایم سخت است اما فکر نمی‌کنم در حال حاضر به لیگ برتر ایران برگردم.

بازیکن ملی‌پوش تیم غیرت قزاقستان تصریح کرد: تیم ملی فوتسال در شهرکرد اردو زده و من بعد از ۹ ماه پرفشار به ایران آمدم و به سرمربی تیم ملی گفتم اگر بخواهد حاضرم به اردوی تیم ملی بروم و ایشان صلاح دانست و به من استراحت داد و من همیشه در خدمت تیم ملی هستم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.