کد خبر : 94121
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 23:25
-

هتریک «ترابیان» در سفر خارجی/ او در تایلند چه می کند؟!

هتریک «ترابیان» در سفر خارجی/ او در تایلند چه می کند؟!
رئیس کمیته فنی که ادعا می کند وظیفه دخالت در امور اجرایی را ندارد، با تیم ملی زیر 20 سال به تایلند رفته تا سوال بزرگی در اذهان فوتسالی ها در این باره ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان که ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال را به عهده دارد، در کمال تعجب با تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران راهی تایلند شد و این اتفاق در حالی افتاده که سرپرستی تیم ملی به عهده ابوالفضل کریمیان است. درباره سفر غیر منتظره ترابیان به تایلند که هتریک او در سفرهای خارجی(بعد از کلمبیا و فرانسه) محسوب می شود، در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم:

۱-عباس ترابیان بعد از لغو اردوی تیم ملی در ازبکستان خود را کنار کشیده و اعلام کرد کمیته فنی دخالتی در امور اجرایی نداشته و تنها نظر فنی و مشاوره ای در مورد برنامه ها می دهد. حال این پارادوکس به وجود می آید که اگر وظیفه وی، امور اجرایی نیست، پس اعزام به همراه تیم، چیست؟

۲-وظیفه عباس ترابیان در سفر تایلند چه می تواند باشد؟ او با عنوان سرپرست کاروان عازم شده اما مگر تیم ملی سرپرست ندارد؟ ابوالفضل کریمیان از ماه ها قبل در کنار تیم بوده و جزئی ترین مسائل تیم نیز به عهده وی بوده است. از تهیه البسه ملی پوشان تا امور مربوط به خروجی بازیکنان و مربیان را وی انجام داده است؛ تا جایی که حتی اعضای تیم و کادرفنی او را بهترین سرپرست ادوار تیم ملی دانسته اند.

۳-عباس ترابیان به عنوان پیشکسوت فوتسال شخصی قابل احترام است اما کم کم خود را در بین خانواده فوتسال به عنوان «مدیر مسافرتی» معروف می کند. وی که حتی در سفر تیم ملی به اصفهان در کنار تیم نبوده، مشخص نیست در تایلند چه وظیفه ای به عهده خواهد داشت. سفر اصفهان که با اتوبوس انجام شد، جزوی از مراحل آماده سازی تیم ملی محسوب می شد اما آن موقع وی کجا بود؟

torabianترابیان

۴-در حال حاضر ارتباط بسیار سردی بین اعضای تیم و ترابیان وجود دارد و حتی وجود او به جهت انگیزشی نیز معنی ندارد. صانعی پیش از اعزام به تایلند، مصاحبه تندی علیه رئیس کمیته فنی انجام داد که ترابیان در جواب، توپ را به زمین تاج و کفاشیان انداخت و گفت در امور اجرایی دخالت نمی کند. حال علی صانعی با خود می گوید، مگر سفر با تیم ملی کار اجرایی نیست؟!

۵- با بررسی کارنامه یک سال اخیر ترابیان، پی می بریم تنها امور مهمی که وی در آن نقش داشته، سفر به کلمبیا، فرانسه و تایلند و همچنین مخالفت با اردوی تیم ملی بزرگسالان بوده است. از طرفی وی همیشه به دلیل نگرفتن حقوق از فدراسیون فوتبال، منت بر سر اهالی فوتسال می گذارد اما باید دید مسافرت های وی چه میزان هزینه بر دوش فدراسیون گذاشته و با حذف چنین سفرهای بی مورد، چه برنامه های دیگری می شد برای تیم های ملی پیاده کرد. با یک حساب سرانگشتی می توان ادعا کرد حداقل، پاداش معوقه ملی پوشان که هفت ماه به تعویق افتاده را با حذف سفرهای ترابیان می توانستند پرداخت کنند.

۶-به نظر می رسد ترابیان درست روی موردی دست گذاشته که به هیچ وجه در آن تبحر و تخصصی ندارد. چرا که سابقه وی در سفرهای قبلی، هیچ گاه از اذهان فوتسالی ها پاک نخواهد شد. دادن پاداش ۱۰۰ دلاری در جام جهانی ۲۰۱۲ که موجب از هم پاشیدن تیم شد و همچنین ماجرای ساندویچ های جام جهانی ۲۰۱۶، از یادها نرفته است. البته موضوع ساندویچ ها در کلمبیا چندان هم به ضرر ملی پوشان نشد و زمانی که آن ها قبل از بازی با برزیل در فرودگاه با ساندویچ های سرد توسط ترابیان مورد پذیرایی قرار گرفتند، بیش از پیش برای شکست دادن برزیل هم قسم شدند. بنابراین پیشنهاد می کنیم ترابیان در تایلند نیز قبل از هر بازی ساندویچی برای ملی پوشان تهیه کند. او حتی می تواند قبل از بازی فینال برای دوچندان شدن روحیه بازیکنان، همراه ساندویچ، از سس معروف تایلندی هم استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

استاد ترابیان سفر رو دوس داره تورو خدا اذیتش نکنین