کد خبر : 94108
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 17:09
-

مراسم بدرقه تیم فوتسال زیر ۲۰ سال برگزار شد

مراسم بدرقه تیم فوتسال زیر ۲۰ سال برگزار شد
اشتباه مجری برنامه در صدا زدن نام دبیرکل فدراسیون فوتبال باعث شد تا مسئولان فدراسیون با وی به شوخی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زیر ۲۰ سال از ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه امروز در هتل المپیک برگزار شد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی، علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون، علیرضا اسدی دبیرکل، عباس ترابیان،‌مصطفی قنبرپور، ستار همدانی، امید روانخواه، به همراه اعضای تیم ملی جوانان، تیم ملی نوجوان فوتبال،  تیم ملی جوانان فوتسال در این مراسم حضور داشتند.

* شروع مراسم با سخنرانی مهدی تاج همراه بود که وقتی مجری رئیس فدراسیون را برای انجام سخنرانی روی سن فرا خواند. در همین حین تاج مشغول صحبت با تلفن بود و ۵ دقیقه‌ای حاضران را برای حضور روی سن معطل کرد تا بدین ترتیب به نوعی حاضران را معطل خود کرده باشد.

* در یکی از آیتم‌های مراسم امروز قرار بود علیرضا اسدی، مهدی تاج و علی کفاشیان روی سن حاضر شوند تا از خانواده شهید مهدی رضایی مجد تقدیر شود.

* مجری وقتی قصد داشت اسدی را بالای سن فرا بخواند نام او را اشتباهی اسداللهی صدا کرد و این مسئله باعث خنده حضار و شوخی‌های کفاشیان و تاج با اسدی شد. تاج به شوخی به اسدی اعلام کرد اسداللهی نام هنری توست. تا پایان مراسم این مسئله سوژه بود و بارها با این مسئله شوخی شد.

* از حسین طیبی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

* بازیکنان تیم ملی جوانان فوتبال و فوتسال به روی سن فرا خوانده شدند و ضمن دریافت هدیه‌ای از سوی  اسپانسر برنامه شرکت فناپ از زیر قرآن رد شدند تا عملکرد خوبی در مسابقات پیش روی خود داشته باشند.

* دعای بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان و فوتسال زیر ۲۰ سال در پایان مراسم قرائت شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.