کد خبر : 94123
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 9:45
-

اصغری مقدم در یک قدمی تاسیسات دریایی

اصغری مقدم در یک قدمی تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم که طی دو سال گذشته به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم فوتسال دبیری فعالیت می کرد، موفق شد نتایج قابل قبولی با این تیم به عنوان سرمربی بگیرد. با این حال بلاتکلیفی تیم دبیری برای فصل آینده باعث شد تا این مربی قید ادامه کار در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم که طی دو سال گذشته به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم فوتسال دبیری فعالیت می کرد، موفق شد نتایج قابل قبولی با این تیم به عنوان سرمربی بگیرد. با این حال بلاتکلیفی تیم دبیری برای فصل آینده باعث شد تا این مربی قید ادامه کار در تبریز را بزند و همکاری را وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی را در دستور کار قرار بدهد.

مذاکرات اصغری مقدم با تاسیسات انجام شده و این بازیکن به احتمال زیاد به زودی با این باشگاه قرارداد امضا می کند.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات در خصوص اینکه آیا کار حضور اصغری مقدم در تاسیسات تمام شده است؟ گفت: هنوز این کار تمام نشده است. شمسایی روی اصغری مقدم نظر دارد و احتمال اینکه این بازیکن به تاسیسات بیاید زیاد است.

وی تاکید کرد: ما فقط یک سهمیه دیگر لیگ برتری داریم و دو گزینه. یکی از این گزینه ها اصغری مقدم است که البته بیشتر تمایل روی جذب وی است. فعلا مذاکرات مقدماتی در حال انجام است تا ببینیم چه پیش می آید.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.