کد خبر : 94166
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 22:58
-

خبر خوش برای ساوه ای ها/ شهرداری با افزایش بودجه در لیگ شرکت می کند

خبر خوش برای ساوه ای ها/ شهرداری با افزایش بودجه در لیگ شرکت می کند

حسین سعیدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص ادامه تیم داری این تیم در لیگ برتر گفت: ما طی جلساتی که با فرماندار و شهردار و سایر مسئولان شهر ساوه داشتیم، گزارشی از عملکرد دوساله اخیر این تیم ارائه دادیم. با توجه به نتایج درخشان دو فصل اخیر و بومی گرایی و

حسین سعیدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص ادامه تیم داری این تیم در لیگ برتر گفت: ما طی جلساتی که با فرماندار و شهردار و سایر مسئولان شهر ساوه داشتیم، گزارشی از عملکرد دوساله اخیر این تیم ارائه دادیم. با توجه به نتایج درخشان دو فصل اخیر و بومی گرایی و دعوت شدن چند نفر از جوانان تیم به اردوهای تیم ملی امید و راه یافتن آن ها به تیم اصلی، دید مثبتی در مسئولین ایجاد شده است. نهایتا با توجه به عملکرد موفق مجموعه شهرداری ساوه در دو فصل اخیر ، قرار بر این شد که حمایت همه جانبه از این تیم انجام بگیرد و این تیم در فصل آینده لیگ برتر با تمام قوا در مسابقات حاضر شود.
سعیدی در خصوص بودجه فصل آینده شهرداری ساوه افزود: بودجه تیم تقریبا به بودجه فصل گذشته نزدیک است . اما با توجه به حمایت های مسئولان ، بودجه تیم ما کمی افزایش یافته است. بنابراین در فصل آینده به دنبال بهبود شرایط و جایگاه خود در لیگ برتر هستیم.
مدیرعامل شهرداری ساوه در مورد شرایط بازیکنان این تیم اضافه کرد: تا الان فقط آقای اولاد قباد از جمع ما جدا شده است. بقیه بازیکنان تیم ما با توجه به نتایج خوبی که در فصل پیش کسب کردیم و همچنین پرداختی های به موقع و مناسبی که داشتیم، فعلا قصد جدایی از تیم را ندارند و منتظر مشخص شدن سرمربی فصل آینده ما هستند.
سعیدی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده شهرداری ساوه خاطر نشان کرد: ما تا الان با آقای محسن حسن زاده و رضا لک و دو گزینه دیگر صحبت هایی را داشته ایم و از آن ها برنامه گرفته ایم. طی روزهای آینده و بعد از تشکیل جلسه با هیات مدیره باشگاه، تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ خواهیم کرد .
وی در ادامه افزود: باشگاه شهرداری ساوه در فصل ۹۵-۹۴ و زمانی که در لیگ یک حضور داشت و هدایت این تیم بر‌ عهده محسن خبیری بود، توانست با بومی گرایی و استفاده از جوانان، نتایج درخشانی کسب کند و مجددا به لیگ برتر‌صعود کند. ما سعی داریم در فصل جدید لیگ برتر‌ نیز همین رویه را در پیش بگیریم و با استفاده از بومی گرایی و بکارگیری جوانان با استعداد شهر ساوه ، بار دیگر نتایج درخشانی را رقم بزنیم .
وی در نهایت خاطر گفت: تا آخر این هفته وضعیت سرمربی این باشگاه مشخص خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۴

باسلام.ممنون از اینکه بفکر تیم هستید.انشالله بامدیریت شما که دوسال تیم با ثبات از لیگ یک به برتر و در برتر هم نسبتا موفق بودید.فقط امیدواریم باتوجه به تجربیات این دوسال تصمیم خوبی بگیرید و کسی بیاد که همانطور که گفتید به جوانان ساوه بها بده چراکه این تیم سکوی ساوه ای هاست نه قمی ها و غیره