کد خبر : 94265
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 17:48
-

رضایت ناظم الشریعه از اردوی شهرکرد

رضایت ناظم الشریعه از اردوی شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال ایران در شهرکرد اظهار کرد: خوشبختانه شرایط اردوی خوبی در شهرکرد داریم. در اردو، آنچه ما می‌خواستیم اتفاق افتاده است. از فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال شهرکرد، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پزشکی شهر کرد نهایت تشکر را داریم. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال ایران در شهرکرد اظهار کرد: خوشبختانه شرایط اردوی خوبی در شهرکرد داریم. در اردو، آنچه ما می‌خواستیم اتفاق افتاده است. از فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال شهرکرد، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پزشکی شهر کرد نهایت تشکر را داریم.

وی ادامه داد: بحث اصلی ما در این اردو بدنسازی است. الینی داسیلوا، مربی بدنساز تیم با یک برنامه منظم تمرینات را پیش می‌برد. البته زمان اردو کم است اما اینکه توانستیم در یک شرایط مثبت و وضعیت مطلوب اردو بزنیم اتفاق خوبی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در این روزها صبح و عصر تمرین داریم.در خلال این جلسات فنی با بازیکنان هم نشست داریم و اهداف اردو را بیان می کنیم. بچه‌ها کاملا روشن شده‌اند. همه فکر ما تمرکز بازیکنان برای برنامه‌های آتی تیم ملی است و این کمک زیادی به تیم می کند. بچه‌ها خودشان قبول دارند که باید در شرایط تمرینی جدید قرار بگیرند و به همین دلیل پیش‌بینی‌ام این است که خروجی اردو بسیار عالی خواهد بود.
ناظم الشریعه در پایان درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتسال گفت: پس از این اردو، برپایی یک اردوی دیگر را در نظر داریم. در این باره از دو ماه پیش جلساتی را با رییس سازمان تیم‌های ملی داشتیم. زمان این اردو باید اوایل ماه مبارک رمضان باشد چون در ادامه بازیکنان می‌بایست در اختیار باشگاه‌ها باشند. هر چند که برنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا کمی برنامه ما را دچار تغییر کرده و حتما نیاز است که در این باره پیگیری‌هایی صورت بگیرد. در کل فکر می‌کنم اردوی بعدی باید در خارج از کشور باشد. در حال حاضر چند کشور گزینه برگزاری اردو هستند و در این باره رایزنی‌های لازم در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.