کد خبر : 94286
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:22
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: به خاطر رفاقت با شمسایی قراردادم را سفید امضا کردم/برای مربیگری همیشه وقت هست

اصغری مقدم: به خاطر رفاقت با شمسایی قراردادم را سفید امضا کردم/برای مربیگری همیشه وقت هست
بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: به خاطر رفاقت با وحید شمسایی قراردادم را با تاسیسات سفید امضا کردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره پیوستنش به تیم تاسیسات دریایی بعد از دو فصل مربیگری در تیم دبیری تبریز، گفت: دو سال کار سرمربیگری کردم و کارنامه ام هم در این بخش خوب بود ولی قصد داشتم امسال فشار کار کمتر شود. برای همین به عنوان بازیکن به تیم تاسیسات پیوستم و نخواستم سرمربی باشم. سابقه چندین سال کار با وحید شمسایی را داشتم و او همه جوره برای من قابل اعتماد بود. برای همین قراردادم را با تاسیسات سفید امضا کردم و گفتم هر مبلغی که خودشان خواستند، بنویسند.

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره دو سال کار سرمربیگری و بازگشت به بازیگری تاکید کرد: برای مربیگری همیشه وقت هست. من کارنامه خوبی در مربیگری داشتم و هرکسی که باید متوجه این موضوع شود، می شود. در این دو سال فشار زیادی روی من بود بخصوص سال گذشته که نفرات کمتری داشتیم. سالهای بعد می توان دوباره مربیگری کرد و مشکلی از این بابت نیست.

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد در کار فنی هم به شمسایی کمک کنید؟ گفت: به عنوان بازیکن به تیم تاسیسات آمده ام ولی اگر وحید بخواهد، در کار مربیگری هم در خدمتش خواهم بود. هر کمکی از دستم بر بیاید به شمسایی و تاسیسات انجام می دهم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.