کد خبر : 94304
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 12:09
-

برنامه ریزی ضعیف سازمان لیگ برای فصل جدید/ بازی های همزمان در یک شهر!

برنامه ریزی ضعیف سازمان لیگ برای فصل جدید/ بازی های همزمان در یک شهر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه ریزی لیگ های مختلف ورزش کشور از جمله فوتبال و فوتسال معمولا به این شکل است که اگر شهری، دو تیم داشته باشد، بازی های آن ها طوری برنامه ریزی می شود تا به صورت همزمان در یک شهر برگزار نشود. این موضوع سبب افزایش استقبال تماشاگران از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه ریزی لیگ های مختلف ورزش کشور از جمله فوتبال و فوتسال معمولا به این شکل است که اگر شهری، دو تیم داشته باشد، بازی های آن ها طوری برنامه ریزی می شود تا به صورت همزمان در یک شهر برگزار نشود. این موضوع سبب افزایش استقبال تماشاگران از بازی ها و نظم و انضباط بهتری در برگزاری مسابقات می شود.

اما امسال سازمان لیگ از این موضوع غافل شده و بازی تیم های دبیری تبریز و مس سونگون در هفته اول، سوم،‌ هشتم، دهم و دوازدهم در نیم فصل اول در یک روز در تبریز برگزار خواهد شد.

در این میان بدترین اتفاق در هفته دهم و دوازدهم ممکن است بیفتد، جایی که دبیری تبریز میزبان گیتی پسند اصفهان و مس سونگون میزبان یاسین پیشروی قم خواهد بود و در هفته دوازدهم نیز مس سونگون با گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز با تاسیسات دریایی بازی می کنند به این ترتیب دو بازی بسیار حساس در یک روز در تبریز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

اخه چیزه جدیدی نیس لیگ یک هم همینجور بود …شما لیگ دو رو نگاه کنید تبم هایی هستن از ۶ تا بازی ۴تا خارج خونه بوده با داخل خونه بخاطر برنامه ریزی خوب اقای سایمانی هست …….خدتپدرت رو بیامرزه جابری …..

نام ... چهارشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

بابا سلیمانی اینکاره نیست
دلیل بودن ایشان در کمیته فوتسال را هیچکس تا الان نفهمیده!!!!!