کد خبر : 94431
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1396 - 14:59
-

اصغری مقدم:بعید است گیتی پسند فصل راحتی را برای قهرمانی پیش رو داشته باشد/اینکه می‌گویند اگر پولی ماند به فوتسالیست‌ها پاداش می‌دهیم حرف قشنگی نیست

اصغری مقدم:بعید است گیتی پسند فصل راحتی را برای قهرمانی پیش رو داشته باشد/اینکه می‌گویند اگر پولی ماند به فوتسالیست‌ها پاداش می‌دهیم حرف قشنگی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم درباره اینکه چه شد که در تیم دبیری تبریز نماند و پس از پنج فصل از این تیم جدا شد و به تاسیسات دریایی پیوست گفت: «تیم دبیری در اواخر فصل پیش یک مقدار به‌خاطر برخی اتفاقات و درگیری‌هایی که با کمیته فوتسال داشتٰ نسبت به تیمداری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم درباره اینکه چه شد که در تیم دبیری تبریز نماند و پس از پنج فصل از این تیم جدا شد و به تاسیسات دریایی پیوست گفت: «تیم دبیری در اواخر فصل پیش یک مقدار به‌خاطر برخی اتفاقات و درگیری‌هایی که با کمیته فوتسال داشتٰ نسبت به تیمداری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر مردد بود و مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند در اوایل خرداد ماه جلسه‌ای برگزار می کنند تا درباره حضور در لیگ تصمیم‌گیری کنند.»

وی ادامه داد: «من حس کردم که احتمال آن وجود دارد که مسئولان دبیری در اوایل خرداد هم به نتیجه نهایی نرسند و زمان دیگری تصمیم‌گیری کنند. برای آنکه از قافله عقب نمانم و البته به دلیل آنکه کمی از فشار کاری‌ام کم کنم تصمیم گرفتم به تاسیسات دریایی بروم. خوب من فصل پیش هم سرمربی و هم بازیکن تیم دبیری بودم و فشاز زیادی را تحمل می‌کردم. این فصل وحید شمسایی در تاسیسات حضور دارد و خودش تیم را هدایت می‌کند. من هم در نقش بازیکن در خدمت تیم خواهم بود.»

بازیکن تیم تاسیسات دریایی در مورد اینکه این فصل تیمش می‌تواند مانع قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان شود یا نه، بیان کرد: «ما فصل پیش هم در تیم دبیری تنها با یک امتیاز کمتر از گیتی‌پسند دوم شدیم و این فصل هم با توجه به فضای خوبی که در تیم تاسیسات وجود دارد و بازیکنان به صورت یکدل و متحد تمرینات را دنبال می‌کنند، بعید است گیتی پسند فصل راحتی را برای قهرمانی پیش رو داشته باشد.»

او در مورد اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده در مورد پاداش فوتسالیست‌ها سوالی نپرسید و هر زمانی که شرایط مالی لازم را داشتیم، این پاداش پرداخت می‌شود، بیان کرد: «ملی‌پوشان فوتسال همواره حرفشان این بوده که برای آنها هم همچون دیگر ملی‌پوشان ارج و قرب قائل شوند. بحث پاداش را زمانی مطرح کردند که از آنها سوال شد، وگرنه کسی خواهان گرفتن پاداش در شرایطی که فدراسیون شرایط مالی مناسبی ندارد، نیست.»

اصغری‌مقدم تاکید کرد: «در همه رشته‌های ورزشی پول کم و زیاد هست. مسئولان فدراسیون هم به اندازه وسع خود به قهرمانان‌شان پاداش می‌دهند. حرف ما این است که اگر به ما قولی داده می‌شودٰ عملی شود. به ما لباس با کیفیت بدهند و امکانات تمرین را در اردوی تیم ملی برای‌مان فراهم کنند. فوتسال مظلوم واقع شده است. اینکه می‌گویند اگر پولی ماند به فوتسالیست‌ها پاداش می‌دهیم حرف قشنگی نیست.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.