کد خبر : 94491
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 17:36
-

امامی فر:شرایط برای تیمداری مهیا نیست/ قول‌های مسئولان عملی نشده است

امامی فر:شرایط برای تیمداری مهیا نیست/ قول‌های مسئولان عملی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوروش امامی‌فر در خصوص وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز و اینکه گفته می‌شود شاید این تیم در فصل آینده در لیگ برتر بازی نکند، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: طبق آخرین صحبتی که با آقای کریمی مالک باشگاه داشتیم، شرایط برای تیمداری مهیا نیست. بخشی از این شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کوروش امامی‌فر در خصوص وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز و اینکه گفته می‌شود شاید این تیم در فصل آینده در لیگ برتر بازی نکند، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: طبق آخرین صحبتی که با آقای کریمی مالک باشگاه داشتیم، شرایط برای تیمداری مهیا نیست. بخشی از این شرایط به اوضاع اقتصادی مربوط است و مسئولان استان قول‌هایی دادند که متأسفانه عملی نشده است. مالک باشگاه خواسته زیادی ندارد و برعکس خیلی از تیم‌ها که بر اساس کمک مسئولان استان اداره می‌شوند، ارژن بر اساس کمک سایرین بسته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر توجه بیشتری به تیم ارژن می‌شد، این تیم به چنین وضعیتی نمی‌رسید، اظهار داشت: قرار است روز پنجشنبه جلسه‌ای با حضور آقای کامیاب (مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس) و مالک باشگاه برگزار تا درباره ادامه کار تیم ارژن تصمیم‌گیری شود. فرصت زیادی تا شروع بازی‌ها نداریم و لیگ برتر روز ۶ تیر ماه آغاز خواهد شد، این در حالی است که تیم ما هنوز تمرینات خود را نیز شروع نکرده است. ای کاش حمایت بیشتری از تیم ارژن می‌شد، چون این تیم، تنها تیم لیگ برتری استان فارس است.

مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز در پاسخ به این پرسش که آیا روزنه امیدی برای حضور این تیم در لیگ برتر فوتسال سال آینده وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: تا روز یکشنبه که با مالک باشگاه صحبت می‌کردم، نکته امیدوارکننده‌ای ندیدم. آقای کریمی از اتفاقاتی که رخ داده ناراحت است و می‌شد که بیشتر از این به او کمک شود. اگر مسئولان کمک کنند، می‌توانیم تیمی بومی و بر اساس توانمندی استان بسازیم و راهی مسابقات کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.