کد خبر : 94475
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 11:31
دسته‌بندی نشده
-

صانعی:همه تمرکز ما روی دیدار با لبنان است / برخی تیم‌ها از بازیکن ۲۵ ساله در مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا استفاده می‌کنند

صانعی:همه تمرکز ما روی دیدار با لبنان است / برخی تیم‌ها از بازیکن ۲۵ ساله در مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا استفاده می‌کنند
سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال ایران گفت: متاسفانه چیزی که در مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال قهرمانی آسیا مشهود است استفاده برخی تیم ها از بازیکنان حتی بالای 25 سال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی درباره دیدار تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل لبنان اظهار داشت:قبل از هر چیز باید بگویم که برگزاری این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتفاق خوبی است.این بازی ها می تواند برای آینده فوتسال در آسیا و همچنین بازیکنان این رشته ورزشی بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: بچه‌ها مصمم هستند که با قدرت از سد لبنان بگذرند. در مرحله نیمه نهایی به احتمال زیاد با تایلند روبرو می شویم.فعلا فکر و تمرکز ما به بازی لبنان و این مرحله است.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتسال ایران افزود: متاسفانه چیزی که در مسابقات مشهود است استفاده برخی تیم ها از بازیکنان حتی بالای ۲۵ سال است.این موضوع موردتوجه قرار گرفته است و مربیان تیم های دیگر هم ازآن اطلاع پیدا کرده اند.

صانعی خاطرنشان کرد:قرار است تصمیمی گرفته شود تا در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد و راه حلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیدا شود.همه چیز در نگاه نخست مانند پاسپورت و سایر مدارک قانونی است اما سن بازیکن بالا است و این مساله حتی در میان تیم هایی که از مسابقات حذف شده اند هم وجود دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.