کد خبر : 94477
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 12:11
-

کمالی: ارژن فارس امسال در لیگ برتر شرکت نمی‌کند

کمالی: ارژن فارس امسال در لیگ برتر شرکت نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس گفت: به احتمال زیاد این تیم امسال در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند و مدیریت باشگاه تصمیمی برای تیم‌داری ندارد. وی گفت: تا کنون وضعیت این تیم اصلا مشخص نیست و با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدیم و قراردادی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس گفت: به احتمال زیاد این تیم امسال در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند و مدیریت باشگاه تصمیمی برای تیم‌داری ندارد.

وی گفت: تا کنون وضعیت این تیم اصلا مشخص نیست و با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدیم و قراردادی هم منعقد نکردیم.

سرمربی تیم لبنیات ارژن فارس گفت: مالک باشگاه به طور کلی از تیم داری منصرف شده و قصد فروش امتیاز تیم را دارد. نزدیک به یک ماه است که رسما این موضوع را با مسئولان استان فارس اطلاع داده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: علت این تصمیم عدم حمایت و همکاری نکردن مسئولان استان فارس با این باشگاه است و طبق آخرین جلسه‌ای که با کریمی،مالک باشگاه داشتم. وی اعلام کرد که تصمیم اصلی مبنی بر عدم شرکت در مسابقات لیگ است،‌اما چنانچه بخواهیم در لیگ امسال حضور داشته باشیم، با امیدهای‌مان پا به میدان خواهیم گذاشت.

تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس،تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال است که در فصل گذشته در رده نهم جدول لیگ قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.... یکشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

مسئولین فارس خجالت

علی دوشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

حیف کاکو حیف