کد خبر : 94539
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 22:04
-

شهرام دبیری: به احتمال زیاد در فصل آتی تیم‌داری نکنیم

شهرام دبیری: به احتمال زیاد در فصل آتی تیم‌داری نکنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که یک باشگاه کاملا خصوصی است، شنیده می‌شود در فصل آتی مسابقات لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کند. در فصلی که گذشت، تیم فوتسال دبیری تبریز اعتراضات زیادی در مورد عملکرد داوران داشت و همین مسئله باعث شد تا مسئولان تیم دبیری تبریز در فصل آتی چندان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دبیری تبریز که یک باشگاه کاملا خصوصی است، شنیده می‌شود در فصل آتی مسابقات لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کند.

در فصلی که گذشت، تیم فوتسال دبیری تبریز اعتراضات زیادی در مورد عملکرد داوران داشت و همین مسئله باعث شد تا مسئولان تیم دبیری تبریز در فصل آتی چندان تمایلی برای تیم‌داری نداشته باشند.

در این بین جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم ۲ بازیکن اصلی و تاثیرگذار تیم دبیری به ترتیب به تیم‌های تاسیسات دریایی و مس سونگون ورزقان نقل مکان کردند. حتی درحال حاضر اکثر تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را با مربیان و بازیکنان خود آغاز کرده‌اند که حتی وضعیت نیمکت تیم دبیری تبریز هم مشخص نیست.

شهرام دبیری مالک و مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز ضمن تایید این خبر گفت: البته برادر من افشین دبیری پیگیر این موضوع است اما باتوجه به اتفاقاتی که در فصل جاری رخ داد، باعث شد تا تیم‌داری نکنیم. البته این موضوع به صورت رسمی و قطعی نشده است، به احتمال زیاد در فصل آتی تیم‌داری نکنیم.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۲

سیاست والسلام