کد خبر : 94556
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 22:22
-

عقابی: کثیف ترین روز فوتسال ایران را دیدم/ این ننگ همیشه بر پیشانی کمیته فوتسال می ماند

عقابی: کثیف ترین روز فوتسال ایران را دیدم/ این ننگ همیشه بر پیشانی کمیته فوتسال می ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از ۲۵ هفته برگزاری لیگ دسته اول فوتسال در مرحله پلی اف دیروز عصر تیم های سن ایچ ساوه با مقاومت قرچک و نفت امیدیه با آتلیه طهران قم مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم های مقاومت قرچک و ‌آتلیه طهران قم به لیگ برتر صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از ۲۵ هفته برگزاری لیگ دسته اول فوتسال در مرحله پلی اف دیروز عصر تیم های سن ایچ ساوه با مقاومت قرچک و نفت امیدیه با آتلیه طهران قم مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم های مقاومت قرچک و ‌آتلیه طهران قم به لیگ برتر صعود کردند.

اما روز گذشته بازی تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک کم بی حاشیه نبوده است. این بازی به دلیل حواشی متعددی که داشت ۴ ساعت به طول انجامیده است!

رضا عقابی در مورد بازی‌ دیروز خود مقابل مقاومت قرچک در مرحله پلی ‌آف لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: من برای خودم متأسفم که چرا ۱۵ سال از عمر خودم را صرف مربیگری در فوتسال و آموزش به جوانان کردم. به نظر من در کل دیروز ما نباختیم، بلکه فوتسال ایران باخت.

وی گفت: در جایی که صحبت از اخلاق، رفتار جوانمردی، پهلوان‌منشی است، چرا باید این اتفاقات صورت گیرد. این‌قدر حرکات دیروز کثیف و ناشایست بود که تاکنون در این ۱۵ سالی که در ورزش بودم هرگز ندیدم.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه گفت: ما دیروز تمام سعی و تلاش خود را کردیم که با اختلاف ۵ گل پیروز شویم که دیگر احتیاجی به نتایج بازیها نداشته باشیم،ولی متأسفانه شنیدیم که عده‌ای گفته‌اند سن‌ایچ ساوه با مقاومت تبانی کرده، کدام عقل سالم این را می‌پذیرد، تیمی که در حال صعود به لیگ برتر است این کار را انجام می‌دهد؟

وی همچنین اظهار داشت: در کجای قانون آمده که  ناظر بازی می‌تواند در بازی‌های همزمان در صورتی که یک بازی به هر دلیلی قطع شود، بازی دیگر را هم تعطیل کند؟

عقابی ادامه داد: آیا شما دیده‌اید که یک بازی فوتسال ۴ ساعت ادامه داشته باشد؟ در صورتیکه باید ۴۰ دقیقه تمام شود، چگونه می‌شود در یک دقیقه به پایان بازی همه تماشاگران را از سالن بیرون کنند و در همان یک دقیقه تیمی که دو برصفر جلو بوده، در ۴۷ ثانیه بازی را ۳ بر ۲ واگذار کند؟ منظور من به بازی نفت امیدیه و آتلیه طهران قم است. بروید ببیند چه اتفاقاتی افتاده است.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه ادامه داد: چرا کمیته فوتسال و ناظر بازی با احساسات مردم ساوه و تماشاگران بازی کردند؟ این ننگ همیشه بر پیشانی مسئولان برگزاری کمیته فوتسال،و ۲ تیم نفت امیدیه و ‌آتلیه طهران قم باقی می‌ماند. شما اگر تمام بازی‌های نفت امیدیه را تماشا کنید، آنان هرگز در ۴۷ ثانیه و یا حتی در۴۰ دقیقه هم به سختی در خانه گل دریافت می‌کردند.

وی در آخر گفت: چقدر ورزش کثیف شده و دروغ و ریاکاری جای ورزش را گرفته،آیا به نظر شما این فوتسال پاک است؟ این کارهای دیروز آقایان مالک باشگاه را از تیم داری در فوتسال ناامید کرده است و مدیر عامل باشگاه مهندس باقری گفته که دیگر قصد ندارم در ورزش فعالیت کنم.

منبع: فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

یه نگاه به خودت هم بنداز
چرا بازی با نفت امیدیه همراه تیم نبودی؟

نام ... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۰۶

زیاد جوش نکن به همون دلیلی که در هیچ کجای دنیا یهو برق سالنو قطع نمیکنن
میخواستید زرنگی کنید نتونستید

محمد ساوه ای سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۸

من خودم ساوه ای هستم ، ولی آدم باید یکمی منطق داشته باشه ، خود ساوه و قرچک هم میخاستن تبانی کنن تابلو بود ، من امیدیه نبودم بدونم چی شده ولی ساوه بودم دیدیم که یهویی از عمد برق قطع شد ، دقیقا برق قطع شد تا بازی آتلیه و نفت تموم بشه و بعد هر کاری خواستن بکنن ، بجای اینکه بیایم از تبانی تیمای دیگه حرف بزنیم بیایم یکمی تیم رو بومی تر کنیم تا بتونیم به لیگ برتر برسیم ، ما با این پشتوانه و کارخونه سن ایچ چرا نباید ب لیگ برتر بریم ، بجای متهم کردن دیگران تیمی ببندید ک اتفاقات به روز اخر نکشه ، همین قدر ک ما مدعی تبانی تو امیدیه هستیم اونا هم مدعی تبانی و گاو بندی سن ایچ با مقا مت بودن ، پس بهتره بجای تشویش اذعان عمومی تیمی ببندیم ک به این روزا کشیده نشه ، یاحق

مرد فوتسال سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۴

سلام جناب آقای رضا عقابی بازی پاک زمانی اتفاق می افتد که اگرنفت امیدیه آتلیه قم اگر تبانی کرده اند شما بازی پاک را انجام می دادید نه اینکه برق سالن قطع شود ولی اسکوربوت برق داشته باشد آیا چنین چیزی می شود شما بازی پاک را انجام می دادید و طبق تمام بازیها سر ساعت بازی به اتمام می رسید آن وقت حرف شما درست بود نه اینکه با وقت گیری و بازی لوسی که هر چهار تیم انجام دادند من دلم برای تماشاگرانی که وقت گذاشتن و آمدن سالن تا یک بازی خوب را شاهد باشند ولی یک بازی سردی را در نیمه دوم از هر چهار تیم را مشاهده نمودن که این جای تاسف دارد.

فوتسالی سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۱

اگه سلیمانی الان باهاش صحبت کنی میگی عادیه این اتفاقات …فوتسال اتفاقات خاصش تو دنیا فقط برا ایران هست …..اقای سلیمانی باید میرفت امیدیه نه ساوه این چیزا رو کی میخای بفهمی …البته برنامه ریزی شده بوده ….

فوتسالی سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۹

بعضی ناظرا با تیم ها رابطه دارن اینو بعدها میفهمید ناظرا مثل اب خوردن سوغاتی میگیرن و سر حریف رو میبرن

احمد سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۲

آقای عقابی شما بگو ببینم چرا پسرت آب پرت کرد وسط سالن، چرا وقتی برق سالن خاموش می‌شد اسکور بورد و کولرهای سالن کار می‌کردند اما فقط برق سالن قطع می‌شد… شما بگو چرا برخی تماشاگرا که از شهر دیگه اومده بودند رو انداختید بیرون… شما بگو…
اگه بازی نفت قطع می‌شد به خاطر قطع کردن بازی در ساوه بود… حرف از بازی جوانمردانه نزن که اصلا به شما نمی‌یاد… شما بگید که چرا همه تیم‌ها تو ساوه فحش و ناسزا شنیدن و رفتن…
اگه خواستی فیلم‌های کارهایی که کردید رو براتون ارسال کنیم…

نام ... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

نفت امیدیه کثیفه اتلیه قم کثیفتر

نام ... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

از اونا کثیف تر سن ایچ ساوه

در حدی نیستی جوابتو بدم فحش بچه صلواته

احمد سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

شما ساوه ای ها که اصلا پاک به دنیا می‌یایید پاک هم از دنیا می‌رید… نمونه اش همین عقابی و کاپیتان تیم‌تون هستن

ساوه سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

کثیف ترین رشته ورزشی= فوتسال.

comment سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

وقتی بازی ساوه با قرچک چهار ساعت طول میکشه خب این تبانی نیست!!

معمولا این کثافت کاری ها به مربیان و مالکان تیم ها برمیگرده.خودتون رو پا نگهدارین .دیگران رو خطاب نکنین.جمع کنین خودتون رو

نام ... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

یاد قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر افتادم واقعا چهقدر بعضی پاک هستند و پاک بازی کردند

نام ... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

الگوی تمامی ناپسندیها و تبانی در فوتسال گیتی پسند اصفهان

unknown سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

موافقم ???

fut5al سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

واقا متاسفم برای فوتسال ایران درسته برق سالن ساوه رفت و همه ی این اتافاقایی ک شما میگید درست
اما ب نظرتون وقتی ک ۳۰ثانیه به انتهای بازی در امیدیه زمان هست و امیدیه ۲بر ۰جلو هست و تیم سنایچ از صعود خیالش راحت شده چطور میشود در عرض کمتر ااز۵۰ثانیه یک تیم سه گل بخورد
درحالی که تماشاگری در سالن امدیه حضور ندارد از این تبانی واضح تر هیچ کجا ندیده بودیم
واسه تیم قم و امیدیه متاسفم
اونا حاتی سطح فنیشون هم نصف تیم سن ایچ ساوه نبود

ناشناس سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

تو ۳۰ ثانیه نبوده اشتباه بهت رسوندن در ضمن بر هیچ کس پوشیده نیست سطح فوتسال قم بالاست

میلاد چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

سطح فنی تون بالا بود که باید صدرنشین می‌شدید؛ سطح فنی تون بالا بود که ۷ تایی نمی‌شدید…
سطح فنی‌تون بالا بود که تو ساوه دروازبان تیم حریف رو کتک نمی‌زدید و فحاشی نمی‌کردید…