کد خبر : 94534
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 12:10
-

علاسوند: تیم را برای قهرمانی نبسته‌ایم/ باید با بازیکنان سال گذشته و امیدها به کار خود ادامه دهیم

علاسوند: تیم را برای قهرمانی نبسته‌ایم/ باید با بازیکنان سال گذشته و امیدها به کار خود ادامه دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند درباره شروع کار تیم فوتسال حفاری اظهار داشت: قرار است تمرینات تیم از امروز (دوشنبه) آغاز شود. مشکلی که برای دیگر تیم‌های فوتسال مشکل‌ساز شده است، کاهش بودجه بوده که امسال گریبان‌گیر ما نیز شده است. بودجه امسال ما نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد کاهش یافته 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند درباره شروع کار تیم فوتسال حفاری اظهار داشت: قرار است تمرینات تیم از امروز (دوشنبه) آغاز شود. مشکلی که برای دیگر تیم‌های فوتسال مشکل‌ساز شده است، کاهش بودجه بوده که امسال گریبان‌گیر ما نیز شده است. بودجه امسال ما نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد کاهش یافته  و به همین خاطر، تنها باید با بازیکنان سال گذشته خود و نیز بازیکنان رده امید خود کار کنیم.

وی درباره هدف حفاری در فصل آینده لیگ برتر فوتسال گفت: تلاش ما بر این است که در فصل جدید آبروداری و از نتایج سال گذشته خود پاسداری کنیم. بسیاری از تیم‌ها زودتر از ما کار خود را آغاز کرده‌اند و هزینه بیشتری هم کرده‌اند. البته ما هم ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم نتایج سال گذشته خود را تکرار کنیم، اما تیم را برای قهرمانی نبسته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال حفاری با بیان اینکه مسئولان این تیم با فرهاد توکلی بازیکن پیشین حفاری که اکنون به تیم نفت عراق پیوسته است، مذاکره کرده‌اند، عنوان کرد: با توکلی در حال رایزنی هستیم و تلاش می‌کنیم پس از پایان قرارداد با نفت، او را جذب کنیم. توکلی به تیم ما بازمی‌گردد و رضایت او را هم گرفته‌ایم.

منبع:‌تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

سلام .. با آرزوی موفقیت .. انشاالله امسال حقی از بازیکنان حفاری ضایع نشه و اینکه واقعا به گفته خودتون برای بستن تیم بومی عمل کنید .. حفاری اصلا به بازیکن غیر بومی احتیاج نداره .حتی پارسالی ها