کد خبر : 94624
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 21:26
-

تخلف آشکار در لیگ یک و سکوت کمیته فوتسال!

تخلف آشکار در لیگ یک و سکوت کمیته فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پایانی لیگ یک در حالی با صعود مقاومت قرچک و آتلیه قم به پایان رسید که حواشی و اتفاقات عجیبی در آن به وقوع پیوست. یک کارشناس مسائل داوری و نظارتی در گفت و گو با fut5al به دو مورد از تخلف های بزرگ در این بازی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پایانی لیگ یک در حالی با صعود مقاومت قرچک و آتلیه قم به پایان رسید که حواشی و اتفاقات عجیبی در آن به وقوع پیوست. یک کارشناس مسائل داوری و نظارتی در گفت و گو با fut5al به دو مورد از تخلف های بزرگ در این بازی ها اشاره کرد:

۱-توقف بازی ها به بهانه همزمانی آن، تخلف محسوب می شود. در قانون عنوان نشده که اگر یک بازی متوقف شد، باید بازی دیگر را هم متوقف کنند. ناظر بازی وظیفه دارد تنها ابتدای نیمه ها را به صورت همزمان آغاز کند و در جریان بازی اجازه این کار را ندارد. اما این اتفاق در هر دو بازی ساوه و امیدیه افتاد.

۲-بیرون کردن تماشاگران از سالن نیز تخلفی است که در امیدیه شاهد آن بودیم. هیچ کس، اعم از ناظر یا داور حق ندارد تماشاگران را از سالن اخراج کند. تماشاگران تنها در یک صورت نباید در سالن حضور داشته باشند و آن هم در شرایطی است که حکم محرومیت آن ها قبل از بازی صادر شده باشد.

این اتفاقات در حالی افتاده که مسئولان کمیته فوتسال نیز به عنوان ناظر ویژه در سالن حضور داشتند. در چنین شرایطی با گذشت سه روز از آن، هنوز هیچ یک از مسئولان کمیته فوتسال و سازمان لیگ حاضر به پاسخگویی در این ارتباط نشده اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۳

آقایون محترم پایگاه خبری اولا همه این اتفاقاتی که نوشتید در بازی ساوه هم افتاده و تماشاگران را اخراج کردند البته به نحوی دیگر دوما بازی نفت هم به دلایل مشابه ای که در ساوه اتفاق می‌افتد فقط هم زمان قطع می‌شد مثلا در ساوه برق سالن می‌رفت امیدیه هم همین اتفاق می‌افتاده یا در ساوه پسر فلانی آب در زمین می‌انداخته در امیدیه هم آب در داخل زمین می‌افتاده… اگر ساوه واقعا جوانمردانه بازی می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد… چرا باید یک بازی سالنی ۴ ساعت طول بکشد…