کد خبر : 94602
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 15:08
-

جدایی مجید مرتضایی از باشگاه فرش‌آرا!

جدایی مجید مرتضایی از باشگاه فرش‌آرا!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال فوتسال ایران، مجید مرتضایی که بیش از ۴سال هدایت تیم فوتسال فرش‌آرا را در لیگ‌برتر برعهده داشت، اگر چه هیات‌مدیره بر ادامه فعالیتش در سال جدید تاکید داشت، اما در نهایت از فرش‌آرا جدا شد. مجید مرتضایی که تصمیم داشت در دور تازه لیگ‌برتر، چند بازیکن جدید را به بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال فوتسال ایران، مجید مرتضایی که بیش از ۴سال هدایت تیم فوتسال فرش‌آرا را در لیگ‌برتر برعهده داشت، اگر چه هیات‌مدیره بر ادامه فعالیتش در سال جدید تاکید داشت، اما در نهایت از فرش‌آرا جدا شد.

مجید مرتضایی که تصمیم داشت در دور تازه لیگ‌برتر، چند بازیکن جدید را به بازیکنان سال گذشته خود اضافه کند در جلسه‌ای مشترک از مدیرعامل باشگاه و هیات‌مدیره، درخواست کرد که بر مبنای توقع هواداران و مسئولین بتواند چند بازیکن درجه اول را به جوانان خود اضافه کند تا بتواند فرش‌آرا را از رده‌های میانی جدول جدا و در رده‌های بالاتری قرار دهد.

در سایت فرش‌آرا آمده که هیات‌مدیره هم خواسته‌های مرتضایی را به حق و منطقی دانسته اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، امکان فراهم آوردن این شرایط را نداشته تا ابزار لازم را برای پیشرفت تیم و ایشان فراهم سازد و نهایت منجر به جدایی مجید مرتضایی و قطع همکاری دو طرفه ایشان با تیم فوتسال فرش‌آرا شد.

هیات‌مدیره باشگاه نیز به همین منظور از زحمات چندین ساله مجید مرتضایی تشکر کرده و برای ایشان در روند زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت نموده است.

بنا به اعلام سایت فرش‌آرا در این جدایی مسالمت‌آمیز همچنین مجید مرتضایی نیز برای پیشرفت ورزش استان و مخصوصا در بخش خصوصی و به ویژه تیم فوتسال فرش‌آرا ارزوی توفیق کرده است و کمک همه مسئولان استان و وفاق هر چه بیشتر بخش‌های دولتی و خصوصی را لازمه پیشرفت عنوان کرده است.

گفتنی است پیش از این یکبار دیگر نیز پس از اتمام فصل مجید مرتضایی خبر از جدایی خود از فرش‌آرا داده بود و در صفحه شخصی خود برای مخاطبانش نوشته بود که برای آخرین بار تصویرش را با پیراهن فرش آرا خواهند دید. به همین منظور شاید این بار نیز این مربی جوان فرش‌آرا متقاعد شده و به تیمش بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.