کد خبر : 94609
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 16:31
دسته‌بندی نشده
-

حیدری: تبانی ساوه و قرچک واضح است!/ عقابی سابقه تبانی دارد/ برق سالن رفت اما اسکوربرد خاموش نشد؟!

حیدری: تبانی ساوه و قرچک واضح است!/ عقابی سابقه تبانی دارد/ برق سالن رفت اما اسکوربرد خاموش نشد؟!
سرمربی تیم فوتسال نفت امیدیه هم ساوه ای ها را به تبانی متهم کرد و گفت: عقابي سابقه تباني را چند سال پيش هم داشت

مهدی حیدری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم نفت امیدیه تنها به دو دلیل اشتباهات داوری و تبانی قرچک و ساوه به عنوان تیم اول به لیگ برتر راه نیافت. ما در بازی با قرچک در زمین خودمان زمانی که باید سه امتیاز را می گرفتیم، پنالتی نقطه دو برای ما نگرفتند و همان توپ که خطای صد در صد روی بازیکن ما بود را به گل تبدیل کردند. نیمه ی اول ما از نتیجه بازی قرچک و ساوه که پرسیدیم، گفتند یک بر صفر به نفع قرچک تمام شده است. تیم ما انگیزه بسیاری گرفت و بازی را در دست داشت؛ چطور امکان دارد تیم قرچک با آن سازمان دفاعی قوی دوگل در سی ثانیه از ساوه دریافت کند؟

وی افزود: نیمه دوم با انگیزه وارد بازی شدیم؛ دو گل هم جلو افتادیم ولی به ما خبر رسید که برق های سالن ساوه قطع شده و بازی متوقف شده است. چطور می شود برق قطع باشد ولی اسکوبورد سالن کار کند؟ کاملا به وضوح  به عمد برق را قطع کردند که بازی ساوه دیرتر از بازی ما تمام شود؛ در حالی که سی ثانیه از بازی در ساوه  و سه دقیقه به پایان بازی ما زمان بود به ما خبر رسید که بازی مساوی است به همین دلیل امیدمان را برای ادامه از دست دادیم.

سرمربی تیم نفت امیدیه خاطر نشان کرد: ترجیح دادم به بازیکن های امید تیمم که سابقه بازی نداشتند بازی بدهم تا تجربه ای برای آن ها شود؛ گرچه توفیق اجباری هم بود چون مصدوم های زیادی داشتیم. حتی هاشم شیر علی با وجود مصدومیت بازی می کرد.

حیدری همچنین عنوان کرد: تیم ساوه و عقابی سابقه تبانی را چند سال پیش هم داشت که با یک تیم از کرمان تبانی کردند. آن ها بین دو نیمه به بازیکنان حریف پول دادند و در یک نیمه ١٣ گل زدند! قاسمی سرپرست قرچک که قبل از بازی قسم ناموس می خورد بازی جوان مردانه انجام دهد، چرا زمانی که بازی سه بر سه بود تلفنش را خاموش می کند تا جواب مرا ندهد؟

وی ادامه داد: تبانی ساوه و قرچک برای همه واضح بود ولی زمانی که از تبانی موفق خارج نشدند به تیم ما اتهام تبانی و ناجوانمردی می زنند. ناجوانمرد کسی است که در ساوه تبانی می کند. ناجوانمرد کسی است که زمانی که در بازی، بازیکن ما افتاده است توپ را به ضد حمله می برد. ناجوانمرد تیم ساوه است که در ساوه به دروازبان ما حمله می کنند.

حیدری در پایان گفت: خیلی دوست دارم از آقای نصیرلو به عنوان یک مرد واقعی و یک الگو برای داورها تشکر کنم که در طول لیگ قضاوت های عالی و منصفانه ای را انجام داد و حقی از هیچکس ضایع نکرد اگه در بازی های پلی آف از داوری مانند ایشان استفاده می شد هرگز حرف و حدیثی پیش نمی آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حق با مربی امیدیه هست

بي نام سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

هرجا سخن از تبانی هست نام یک تیم از قرچک میدرخشد?

ساوه سه شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

آی کی یو اسکوربورد سالن شارژیه.امیدیه مهد تبانی هستش.پس عمه بنده بود تو ساوه قسم میخورد که بازی آخر با قم تبانی میکنیم تا ساوه نیاد بالا؟خواهشن شما دیگه دهنتونو ببندید

میلاد چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۵

آی کیو ساوه ای؛ بگو ببینم اولا کدوم اسکوربورد شارژی هست دوما کولرهای سالنتون هم شارژی بودند… نذار فیلم بفرستیم تا بفهمند که چه کردید تو ساوه…

نفتی با تعصب چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۲۳

امیدیه همیشه با شرافت بازی کردن و میکنن.
بازی با قم ما ۴تا از بازیکنا اصلیمون رو نداشتیم .
هاشم شیرعلی آقای گل لیگ و نبی دهقان کاپیانمون هم مصدوم شدن و ۱۵دیقه آخر بازی نکردن .
گلرمون هم نیمه اول با کمر رفت تو دیوار و تا آخر بازی با درد بازی کرد .
مجبور شدیم نیمه دوم رو با امیدامون بازی کنیم. ولی با همین شرایط هم تا آخرش بازیمون رو کردیم و وقتی تیم حریف ۵نفره کرد بچها امیدمون تجربه نداشتن و نتونستن خوب دفاع کنن.