کد خبر : 94614
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 20:17
-

عکس لو رفته از ترابیان در تایلند، سمت او را مشخص کرد+ عکس

عکس لو رفته از ترابیان در تایلند، سمت او را مشخص کرد+ عکس
با انتشار عکسی از عباس ترابیان در تایلند مشخص شد وی با چه عنوانی به این کشور رفته و وظیفه اصلی اش چیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در حالی با عنوان سرپرست به همراه تیم ملی زیر بیست سال به تایلند سفر کرده که ابوالفضل کریمیان سرپرستی این تیم را به عهده دارد و تا امروز هیچ کس از دلیل حضور ترابیان در این کشور خوش آب و هوا خبر نداشت تا اینکه عکسی از نشست خبری مسابقات به دستمان رسید.

IMG_20170523_201521
در این عکس وی در کنار علی صانعی به عنوان مدیررسانه ای تیم ملی در نشست خبری قبل از بازی لبنان نشسته است و به نظر می رسد در تمام نشست ها حضور داشته است. این در حالیست که معمولا شخصی از اهالی رسانه به عنوان مدیررسانه در کنار سرمربی می نشیند.
به یاد داریم ترابیان در جام جهانی کلمبیا نیز خود را به عنوان مدیررسانه جا زده و در توجیه آن، غیبت مدیررسانه ای را عنوان کرده بود.
البته در شرایطی که هیچ شرح وظیفه ای برای ترابیان در این سفر تعریف نشده، گماردن وی در چنین پست هایی می تواند از سر رفتن حوصله وی جلوگیری کند.
اما در پایان لازم می دانیم دوباره پیشنهاد خودمان از جانب پایگاه خبری را مطرح کنیم و آن حذف سفرهای پدر فوتسال است. چرا که اعتقاد داریم با انجام این کار می توان تمام پاداش های معوقه ملی پوشان را پرداخت کرد. اگر ترابیان با سابقه درخشان خود به عنوان خبرنگار در نشست های خبری درکنار سرمربی تیم ملی ننشیند اتفاق خاصی رخ نمی دهد اما با حذف آن، کمی از دلخوری بازیکنان با پرداخت شدن پاداش هایشان برطرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.