کد خبر : 94629
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 23:21
دسته‌بندی نشده
-

کاپیتان امیدیه: محصولات سن ایچ را در خودرو داوران می گذاشتند/ داور را به اسم کوچک صدا می زدند/ بازی ساوه و قرچک ۱۰۰ درصد تبانی بود!

کاپیتان امیدیه: محصولات سن ایچ را در خودرو داوران می گذاشتند/ داور را به اسم کوچک صدا می زدند/ بازی ساوه و قرچک ۱۰۰ درصد تبانی بود!
كاپيتان تیم نفت اميديه گفت: همان كسايي كه از تباني نفت دم ميزنند، از همه بدترند و خودشان بيشتر از همه اهل تباني اند.

نبی دهقانی کاپیتان تیم نفت امیدیه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، آقای عقابی شما گفتید بازی نفت و آتیلیه چرا ۴ ساعت طول کشید؟ من هم این سوْال را از شما می پرسم؛ بازی شما چرا ۴ ساعت طول کشید؟ هیچ وقت در ساوه برق نمی رفت. برای بازی پلی آف چگونه برق سالن مشکل پیدا کرد؟ تیم ساوه در دور برگشت چرا به تیم پارسیان شهر قدس به راحتی امتیاز داد؟ چرا در ساوه متحمل این شکسته سنگین شد؟

وی افزود: بازی برگشت پلی آف آمدند و به بازیکنان ما گفتند بازی را از قبل باخته بدانید چون هر طوری است، سه امتیاز را از شما می گیریم؛ حتی دیدیم که در خودرو داورهای بازی پاکت های محصولات سن ایچ می گذاشتند. ناظر بازی می خواست با بازیکن های ما دعوا کند، نیروبی انتظامی می خواست با بازیکن های ما دعوا کند، اوضاع بسیار بدی در بازی برگشت در ساوه بود. در همان بازی در نیمه اول پنالتی صد در صد برای تیم ما نگرفتند، در نیمه دوم الیاس براتی زمین خورد و از هوش رفت و داور موقعیت تک به تک ما را نگه داشت و گفت سلامتی بازیکن مصدوم مهم است. همان جا همین آقای کاپیتان تیم ساوه که علیه تیم ما حرف زده است، به داور گفت اجازه بده تا بمیرد، مهم نیست؛ زودتر بازی را شروع کن!
کاپیتان نفت همچنین عنوان کرد: آقایان با خودشان مشکل دارند، آن وقت می آیند و در مورد ما حرف می زنند. ما همیشه سعی خودمان را کرده ایم و همیشه هم خواهم گفت یکی از تیم هایی بودیم که حقش بود به لیگ برتر صعود کند. از داور گرفته تا ناظر، با مهمان نوازی با آنها برخورد کردیم. ولی همیشه از داوری ضربه خوردیم. بازی با قرچک هم داور خودش اعتراف کرد اشتباه کرده و به اشتباه صحنه منجر به گل قرچک را خطا نگرفته است. اگر آن بازی مساوی می شد ما این بازی آخر را می بردیم و به لیگ برتر صعود می کردیم. برق سالن ساوه رفت و وقتی برق آمد تیمشان گل زد و بازی را مساوی کرد؛ چطور ممکن است؟
دهقانی افزود: بازیکنان ساوه داور را به اسم کوچک صدا می زدند. همان کسایی که از تبانی نفت دم میزنند، از همه بدترند و خودشان بیشتر از همه اهل تبانی اند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد به تبانی تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک دارد، گفت: بله صد در صد شک نداشته باشید. این ها سابقه هم داشتند و ٧سال پیش آقای رضا عقابی با تیم شهرداری ساوه از تیم کرمان در حالی که نیمه اول عقب بودند، در نیمه دوم به یک باره ١٣گل زدند. آن ها به بازیکنان تیم کرمان پول دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۱۲

درود بر شرفت ک بجز حقایق چیزی نگفتی .

ساوه چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

چرت و پرت نگو.سن ایچ یه بازی هم داخل خونه نباخت.شما مهد تبانی و نامردی هستید.فصل بعد حالیتون میکنیم

نام ... چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

مگر اینکه تو زمین خودتون با نامردی ببرین وگرنه تو امیدیه ۷ تا میخورین…خخخخ

نام ... چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

ااااااا

میلاد چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

شما ساوه ای ها هم مهد ادب و احترام هستید… زبانزد عالم وآدم هستید…

A.S.A چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

مگر اینکه تو خونتون با نامردی ببرین وگرنه تو امیدیه خو ۷تا میخورین