کد خبر : 94682
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 10:29
-

سرپرست آتلیه قم: کافر همه را به کیش خود پندارد/ زدن ۳ گل در یک دقیقه دروغ است

سرپرست آتلیه قم: کافر همه را به کیش خود پندارد/ زدن ۳ گل در یک دقیقه دروغ است

علی مسعودی سرپرست آتلیه طهران قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به ادعای عوامل تیم سن ایچ ساوه واکنش نشان داد و گفت: آقایان گفته اند که ما در ۴۷ ثانیه پایانی ۳ گل زده ایم، لطف کنند اگر از موضوعی اطلاع ندارند صحبت نکنند، ما گل اول را در دقیقه ۳۶ زدیم

علی مسعودی سرپرست آتلیه طهران قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به ادعای عوامل تیم سن ایچ ساوه واکنش نشان داد و گفت: آقایان گفته اند که ما در ۴۷ ثانیه پایانی ۳ گل زده ایم، لطف کنند اگر از موضوعی اطلاع ندارند صحبت نکنند، ما گل اول را در دقیقه ۳۶ زدیم گل دوم هم پنالتی نقطه ۲ در دقیقه ۳۸ زدیم و گل برتری هم در ۳۰ ثانیه پایانی، درصورتی ک با نتیجه مساوی هم ما صعود میکردیم.

وی افزود: آقایان می خواهند هزینه ۵۰۰ میلیونی را که با ضعف مدیریتی خود از دست دادند با بی اخلاقی و انگ تبانی به تیم ما توجیه کنند. سال گذشته  ما و سن ایچ در کورس صعود بودیم که هفته آخر کار دو تیم به تفاضل گل کشید و تیم سن ایچ با ده گل در کاشان پیروز شد، اما ما هیچ حرفی از تبانی نزدیم و حتی تبریک هم گفتیم. پس خواهشمندیم که حداقل اخلاق را هم این فصل نبازند.

سرپرست آتلیه خاطرنشان کرد: نکته بعدی اینکه دوستان در تیم سن ایچ گفته اند که مگر می شود بازی فوتسال بیش از ۳ ساعت طول بکشد؟ من این سوال را از خودشان دارم. چطور بازی در ساوه ۷ دقیقه مانده برق می رود ولی اسکوربورد روشن است؟ بازی آن ها هم  بیش از ۳ ساعت طول کشیده و بطری انداختتد و… در نتیجه به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به ما و تیم خوب و با اخلاق امیدیه که هفته آخر میزبانی بسیار خوبی را از ما داشتند و البته در زمین مرد و مردانه جنگیدند انگ تبانی بزنند.

مسعودی افزود: در پایان تشکر ویژه از تمام مسئولین تیم آتلیه طهران به خصوص مهندس قلی زاده دارم که با یک برنامه ریزی صحیح و طی ۳ سال توانستیم به سطح اول فوتسال ایران برسیم. همچنین از هوادارن پرشور و بازیکنان با غیرت و متعصب مان که با کمترین میزان پول دریافتی و با عشق به این شهر توانستند تاریخ ساز شوند. از مسئولین استان هم عاجزانه خواهش میکنم که به کمک این تیم بیایند تا به سرنوشت یاسین دچار نشود، چون ما توانستیم بعد از سال ها مردم و فوتسال دوستان قمی را با سالن آشتی دهیم. از همینجا هم اعلام میکنم در صورت تامین منابع مالی و بودجه مناسب مدعی کسب قهرمانی لیگ برتر هم خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

ایشالا منتظر دو تیم قمی خوب هستیم

آقای قلیزاده تشکر

به یاسین امیدی نیست انشاالله قهرمانی آتلیه چون مسئولانش دلسوز جوانان قم هستند