کد خبر : 94672
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 10:09
-

فرمانده ناحیه مقاومت قرچک: تیم مقاومت در قرچک حفظ می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت قرچک: تیم مقاومت در قرچک حفظ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین حیدری اظهار داشت: تیم فوتسال مقاومت قرچک با پشتوانه مردمی بالا آمد و پشتوانه مالی مناسبی نداشت. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد قرچک ادامه داد: بنده به نوبه خودم تقدیر و تشکر می‌کنم از حمایت‌های جوان‌های شهرستان و مسؤولین که واقعا حمایت کردند اگر چه حمایت‌های مسؤولین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین حیدری اظهار داشت: تیم فوتسال مقاومت قرچک با پشتوانه مردمی بالا آمد و پشتوانه مالی مناسبی نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد قرچک ادامه داد: بنده به نوبه خودم تقدیر و تشکر می‌کنم از حمایت‌های جوان‌های شهرستان و مسؤولین که واقعا حمایت کردند اگر چه حمایت‌های مسؤولین مادی نبود.

وی بیان کرد: تیم مقاومت قرچک صعود خود را مدیون حمایت‌های مردم و جوانان پرشور شهرستان قرچک است که در همه حال از این تیم حمایت کردند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.

حیدری افزود: تلاش ما بر این است که تیم مقاومت در قرچک حفظ کنیم حیف است این تماشاگران فهیم قرچکی که سرمایه‌های واقعی تیم مقاومت هستند را از دست بدهیم چون این جوانان با حضورشان در ورزشگاه پشتوانه بسیار خوب برای تیم مقاومت محسوب می‌شوند.

وی در پایان اضافه کرد: ان‌شاءالله با حمایت مسؤولین شهرستان قرچک تیم مقاومت، شهرستان قرچک را به کل کشور معرفی کنند چون قرچک مهد فوتسال ایران است و بزرگانی را به فوتسال ایران معرفی کرده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک پنجشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

با تشکر از حمایتتون . اما ازتون خواهش دارم علی رهنما رو دوباره به قرچک بیارید

زارت مهد فوتسال شما بهتره به عضوگیری تو پایگاه هاتون ادامه بدید