کد خبر : 94758
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 18:24
-

حمله بی‌سابقه و انتقادات افشین دبیری به ناکارآمدی سلیمانی/ دبیری با اعتراض به کمیته فوتسال از لیگ‌برتر کناره‌گیری کرد

حمله بی‌سابقه و انتقادات افشین دبیری به ناکارآمدی سلیمانی/ دبیری با اعتراض به کمیته فوتسال از لیگ‌برتر کناره‌گیری کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در حالی که از ساعاتی قبل جلسه توجیهی سرپرستان باشگاه‌های لیگ‌برتر با مسئولان کمیته فوتسال آغاز شده بود، افشین دبیری با بیان نطقی آتشین و حملاتی بی‌سابقه به ضف و ناکارآمدی سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال، با بیان اینکه دیگر انگیزه‌ای برای ادامه تیمداری ندارد از شروع روند واگذاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در حالی که از ساعاتی قبل جلسه توجیهی سرپرستان باشگاه‌های لیگ‌برتر با مسئولان کمیته فوتسال آغاز شده بود، افشین دبیری با بیان نطقی آتشین و حملاتی بی‌سابقه به ضف و ناکارآمدی سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال، با بیان اینکه دیگر انگیزه‌ای برای ادامه تیمداری ندارد از شروع روند واگذاری امتیاز و کناره‌گیری تیمش از لیگ‌برتر۹۶ خبر داد.

دبیری در این جلسه با بیان اتفاقات تلخ سال گذشته فوتسال آنها را مضحک نامید و گفت: متاسفانه دنبال تصحیح مدیریت در باشگاه‌هایی هستید که کمیته فوتسالش مدیریت درستی ندارد و هنوز بعد ماه‌های متمادی دو مسئولیت اصلی‌اش به صورت سرپرستی اداره می‌شود، این چه معنایی جز بی تفاوت بودن مسئولان فدراسیون به فوتسال دارد؟

وی افزود: ما سال گذشته به دلیل بی کفایتی آقای سلیمانی که به اصلاح سرپرست دبیری هستند قهرمانی مان را از دست دادیم و هیچکس هم پاسخگو نبود. همیشه حرفم را زده‌ام و الان هم پس از ۱۶سال که از جیب شخصی مان برای فوتسال خرج کرده‌ایم می‌گویم که همین بی کفایتی آقای سلیمانی باعث شده تا از فوتسال برویم. البته که همیشه مزد این هزینه از جیب را هم دریافت کرده‌ایم و آقایان به خاطر زدن حرف حق ما را دو سال از حضور در سالن‌ها محروم کردند.

در این جلسه که دقایق حساس آن با تاخیر شاید عمدی کفاشیان، تاج و ساکت همراه بود، سلیمانی نیز با بیان سوابق خود در جبهه و هیات فوتبال و … به دفاع از خودش پرداخت که با حملات و انتقادات شدیدتر افشین دبیری همراه شد و باعث شد تا وی دوباره بر حرف خود مبنی بر بی کفایتی دبیر کمیته فوتسال تاکید کند.

گفتنی است در این جلسه اکبر تقوی سرپرست فرش‌آرا نیز تلاش زیادی کرد تا افشین دبیری را آرام کند اما دبیری پس از انتقادات صریح خود، از همه فوتسالی‌های حاضر در جلسه خداحافظی و این جلسه را ترک کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام پنجشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

سلیمانی مدیر ناکارامدی است بابودن اوهمه تیم ها انصراف میدن دبیری -سن ایچ

ساوه پنجشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

اگه دو تا مرد تو ورزش ما باشن یکیش افشین خان دبیری هستش.سلیمانی از فوتسال برو کنار.