کد خبر : 94768
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 11:31
-

جدال سخت مس رفسنجان با نفت امیدیه/ سهرابی، خانم گل شد

جدال سخت مس رفسنجان با نفت امیدیه/ سهرابی، خانم گل شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور مس رفسنجان و نفت امیدیه به میزبانی امیدیه به مصاف یکدیگر رفتند. زننده گل های مس: سحر زمانی،زهرا پیله ور قلیزاده، فاطمه سهرابی هرکدام ۲ گل گزارش بازی نفت امیدیه و مس رفسنجان: -مس رفسنجان که برای تثبیت قهرمانی خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور مس رفسنجان و نفت امیدیه به میزبانی امیدیه به مصاف یکدیگر رفتند.
زننده گل های مس: سحر زمانی،زهرا پیله ور قلیزاده، فاطمه سهرابی هرکدام ۲ گل
گزارش بازی نفت امیدیه و مس رفسنجان:
-مس رفسنجان که برای تثبیت قهرمانی خود در این دیدار حاضر شده بود بازی را هجومی آغاز می کند.
-بازیکنان مس فشار زیادی روی دروازه حریف وارد میکنند اما امیدیه در این دیدار بسیار خوب ظاهر شده و دفاع منسجمی دارد و اجازه گل زنی به مسی ها را نمی دهد.
-باوجود حملات بسیار مس، گل اول این دیدار را بازیکنان امیدیه به ثمر میرسانند تا ثابت شود که فوتسال یک بازی غیرقابل پیش بینی است و تا سوت پایان نمیتوان براساس سوابق تیم ها روی کاغذ، تیمی را  برنده یا بازنده دانست.
-تیم مس که انتظار چنین نتیجه ای را نداشته فشار خود را بر روی دروازه تیم حریف بیشتر میکند ولی دروازه بان تیم نفت امیدیه با درخشش خود، اجازه گل زنی به این تیم را نمیدهد.
-در دقیقه ۱۵ بازی است که بازیکنان امیدیه با خطایی که روی “هما آقایی” بازیکن مس انجام میدهند، فرصت مناسبی در اختیار مس میگذارند تا بالاخره با شوت سرکش “فاطمه سهرابی” طلسم دروازه نفت شکسته شود.
-این گل نقطه عطف بازی است زیرا پس از به ثمر رسیدن آن جریان بازی برگشته و بازیکنان مس با روحیه مضاعف، دروازه نفت را هدف حملات خود قرار میدهند و دو گل دیگر نیز به ثمر میرسانند.
-“زهرا پیله ور قلیزاده” با پاس “سحر زمانی” صاحب موقعیت شده و گل دوم را به ثمر میرساند تا بالاخره تیم مس از نفت پیش افتد.
-در دقایق پایانی نیمه اول باز هم “آقایی” است که یک خطا از بازیکنان نفت میگیرد. با این خطا تیم نفت شش خطائه میشود و داور پنالتی دو را نشان میدهد و گل سوم مس توسط “زمانی” به ثمر میرسد تا مس با خیال آسوده به رختکن برود.
-نیمه اول بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تیم مس به پایان میرسد.
-بازی با وجود اخطارهای زیادی که برای بازیکنان نفت درپی داشت ولی از حاشیه کمی برخوردار بود.
-با شروع نیمه دوم، دو تیم بازی پایا پایی را به نمایش گذاشته و هر کدام سه گل به ثمر میرسانند.
-تیم نفت امیدیه در این بازی روی دیگری از خود نشان میدهد، پاسکاری بازیکنان این تیم سه گل در نیمه دوم برایشان به ارمغان میاورد.این تیم اگر از ابتدا به این شکل بازی میکرد مطمئنا در این رقابت ها نتیجه بهتری میگرفت.
-در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ به پایان میرسد تا مس رفسنجان در یک بازی نفسگیر به مقام قهرمانی دست یابد و تنها تیم بدون شکست این دوره از مسابقات نام گیرد.
-همچنین تیم نفت امیدیه با گردنکشی مقابل تیم صدر جدولی مس، نشان داد که این تیم دارای پتانسیل های بالقوه ای است که باید در دوره های آتی زمینه بروز این استعدادها فراهم شود.
-گفتنی است “فاطمه سهرابی” با ۱۷ گل زده در پایان این رقابت ها عنوان ” خانم گلی” این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.