کد خبر : 94797
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 17:58
-

زمان شروع تمرینات شهروند و وضعیت این تیم در نقل و انتقالات

زمان شروع تمرینات شهروند و وضعیت این تیم در نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان با بیان اینکه تمرینات تیمش برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور از روز سه شنبه ۹ خردادماه آغاز خواهد شد، گفت: با چند گزینه برای هدایت تیم در فصل جدید در حال مذاکره هستیم که طی روزهای آینده به جمع بندی برای انتخاب بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان با بیان اینکه تمرینات تیمش برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور از روز سه شنبه ۹ خردادماه آغاز خواهد شد، گفت: با چند گزینه برای هدایت تیم در فصل جدید در حال مذاکره هستیم که طی روزهای آینده به جمع بندی برای انتخاب بهترین گزینه خواهیم رسید.

وی در خصوص ترکیب شهروند ساری در فصل جدید نیز گفت: به جز حمیدرضا ره انجام که بدلیل سپری کردن خدمت مقدس سربازی به تیم مقاومت البرز پیوسته، در تلاش هستیم تا ترکیب فصل گذشته را حفظ کنیم. ضمن اینکه با چند بازیکن مطرح و با کیفیت نیز در حال مذاکره هستیم که قطعاً پس از حصول توافق نهایی به جمع ما اضافه خواهند شد.

نجاریان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم تان در فصل گذشته رضایت دارید، گفت: قبلاً هم گفته ام که پتانسیل شهروند در فصل قبل بسیار بیشتر این بود اما متأسفانه در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتیم در حالیکه معتقدم می توانستیم با تلاش بیشتر در بین ۵ تیم برتر حضور داشته باشیم.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که تمرینات شهروند با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ باقی مانده دیر آغاز می شود نیز گفت: تا امروز تنها ۳ تیم تمرینات خود را استارت زده اند و فکر می کنم ما چهارمین تیمی باشیم که کار را آغاز می کنیم. با برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم مشکلی برای شروع فصل نخواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۱

سلطان رضا لک به شهر ساری خوش آمدی

نام شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۴

تو رو خدا استاد نجاریان فقد محمود خوراکچی نیاد که گزینه سقوط میشه شهروند ساری
خدارو شکر شورا هم که موندگار شدی این پولارو بگیر بده بزار زندگی کنیم خسته شدیم هر سال ٣تومن ٣تومن گرفتیم

ليدر? شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۸

سلام ::آقا این خوراکچی بیاد ساری با همه تیم ها تبانی کنه آبرو ما رو ببره.رضا لک بگیر بیار حداقل یه آدم سالم بیاد دانش داشته باشه کار کنه فوتسال شهر یه تکونی بخوره اگر خوراکچی بیاد ساری به واسطه مجتبی….میاد و خود مجتبی هم حتما میخواد کمک مربی خوراکچی باشه فوتسال همه شده رابطه

مجتبی شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به نظر منم به عنوان یک ساروی و هوادار شهروند آقای لک میتونه یه گزینه خوبی برای هدایت شهروند باشه.با تشکر

ساروی شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

فقط رضا کلک بیاد.ایشالله علی ابراهیمی و سعادتی میمونن و بازیکن خوب میگیریم میترکونیم

ساروی شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

رضا لک منظورم بود

اصفهان شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

Padeshah faghat reza lak marde na akhlagh morabiye kar balad